Waar ben ik te zien?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Peter v

Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Ik ben van plan zondag de 6e April naar Groningen te gaan, Heb het wat laat beslist, anders had ik het veel eerder gemeld. Eerst naar Ikea, hopelijk een beetje op tijd. Zo'n half elf. Dan naar de nieuwe fiets gigant ( oude Ikea locatie, ) dan naar de binnenstad, als het weer een beetje redelijk is.
Helaas besloot ik dit pas laat te doen, vandaar de late melding.

peter v
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Ik ben van plan om naar Amsterdam te gaan Zondag 18 Mei, naar de boekenmarkt, de grootste van de wereld zeggen ze. Ten minste als het weer mee werkt. Als anderen daar ook zijn, al zullen er duizenden mensen zijn, misschien komen wij dan elkaar tegen? een afspraak om die dag met een ander rok drager op stap te gaan maak ik niet, want ik mag graag in alle kraampjes heerlijk sneupen, en mijn eigen gang gaan. Maar een ontmoeting met een ander in rok is altijd welkom.

Ik ben van plan met de trein van uit Leeuwarden te reizen. Als ik niet aan de praat rak met andere trein reizigers, ga ik heerlijk een boek lezen, lekker ontspannen, met en prive' chauffeur.
Ik heb ook nog geen idee wat ik aan zal doen, dus dat kan ik nu niet zeggen, om mij te herkennen. Maar er zullen er toch zeer weinig mannen zijn in rok.

Nu ook maar hopen dat ik geen Homo bashers / haters tegen kom. :o :( Niet dat ik homo ben, maar daar is het hun niet echt om te doen, gewoon te slaan.... dat even ter zijde.

Ik vind boeken zoeken een mooie tijd verdrijf, en ook tussen mensen zijn vind ik ook aangenaam.
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Zo alweer terug. Het was een droge maar frisse dag, de zondag, boekenmarkt in Amsterdam. Totaal gen reacties gehad, niet in de trein, of in Amsterdam. Wel werd er naar mij gekeken, dat doet geen pijn.
Het was wederom heerlijk om gerokt te reizen en rond lopen. Ik was gekleed in een denim jak, waardoor ik het niet zo warm had. van de kou op de benen had ik geen last, had een knie lange rok aan, en zwarte 60 Den pantys van de trekpleister. Ik droeg bijpasende pumps, maar dat was vandaag niet zo een goede keis, vanwege de veel ongelijke straat keien, vooral rond de Dam.

Pumps hoeven niet altijd, maar ik heb geen andere mooie lage schoenen om de aankleding af te maken. Ben op zoek.
mannen, waar blijven jullie? Als je normaal aankleed, heb je van de blote benen ( in panty gehuld) geen last van de kou. Dus dat is geen excuus er niet op uit te gaan.
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Er is op een andere forum ( skirt Cafe) een link naar een site waar de wereld lokatie van rok dragers kan worden geplaatst,
http://www.frappr.com/?a=constellation_ ... 7440519051
Is dat wat voor sommigen van jullie?
Plaats reactie