Verslag bijeenkomst Rok voor mannen 26 april 2008

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Rok voor mannen 26 april 2008

Bericht door RokSterNL »

Voordat we weer in een oneindige discussie verzeild raken, heb ik besloten dit topic na dit bericht te sluiten.

Ieder vult het rokdragen in het openbaar naar eigen inzicht in. De ene doet dat puur vrouwelijk, wat mijns inziens niet verstandig is te doen. Dit geeft een negatief imago aan ons doel wat wij willen bereiken. Want we zijn er nog lang niet, en als we het plaatje overcompleet gaan maken, werkt echt averechts. Ik zou best verder willen, maar er kleven negatieve consequenties aan. Namelijk dat we wel gezien gaan worden als het (voor)oordeel 'homo' anderzijds 'travestiet'. Dit is wat wij absoluut niet kunnen gebruiken.

Ik wil dus nu ook af spreken als er weer een bijeenkomst komt moet er een kledingpolicy hier bekend zijn. Van tot zover en niet verder. Met andere woorden, wat is nog verantwoord om aan te trekken naar een bijeenkomst of als we weer met de pers geconfronteerd worden. Je weet dit soort dingen nooit van tevoren.

Hoe men zich in zijn eigen vrije tijd kleed is zijn eigen verantwoordelijkheid. Ieder is verantwoordelijk voor hoe hij het uitdraagt. Maar bij bijeenkomst zijn strikte kledingregels zeker nu de rok er nog niet is, van essentieel belang.

Ik wil het hierbij laten.

Groetjes van RokSterNL
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Rok voor mannen 26 april 2008

Bericht door RokSterNL »

Voordat we weer in een oneindige discussie verzeild raken, heb ik besloten dit topic na dit bericht te sluiten.

Ieder vult het rokdragen in het openbaar naar eigen inzicht in. De ene doet dat puur vrouwelijk, wat mijns inziens niet verstandig is te doen. Dit geeft een negatief imago aan ons doel wat wij willen bereiken. Want we zijn er nog lang niet, en als we het plaatje overcompleet gaan maken, werkt echt averechts. Ik zou best verder willen, maar er kleven negatieve consequenties aan. Namelijk dat we wel gezien gaan worden als het (voor)oordeel 'homo' anderzijds 'travestiet'. Dit is wat wij absoluut niet kunnen gebruiken.

Ik wil dus nu ook af spreken als er weer een bijeenkomst komt moet er een kledingpolicy hier bekend zijn. Van tot zover en niet verder. Met andere woorden, wat is nog verantwoord om aan te trekken naar een bijeenkomst of als we weer met de pers geconfronteerd worden. Je weet dit soort dingen nooit van tevoren.

Hoe men zich in zijn eigen vrije tijd kleed is zijn eigen verantwoordelijkheid. Ieder is verantwoordelijk voor hoe hij het uitdraagt. Maar bij bijeenkomsten zijn strikte kledingregels zeker nu de rok er nog niet is, van essentieel belang. Dit heeft niets te maken met bemoederen of dictatuur op het forum. Men kan dat misschien wel zo vinden, maar het is in ons aller belang dat we de rok voor de man in een positief daglicht brengen. Of we nu verder willen dan alleen de rok. Dat is voor latere zorg. Maar laten we eerst zorgen dat dit bereikt is. Te hard van stapel lopen is niet goed. Het spreekwoord luidt ook niet voor niets. 'Hardlopers zijn doodlopers'.

Ik wil het hierbij laten.

Groetjes van RokSterNL
Gesloten