verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Bericht door Jos »

Helaas moest ik constateren, dat een 4-tal mannen zich op het laatste moment moesten afmelden om diverse, goede redenen.

Uiteindelijk zijn Yoram, van het duitse forum, en ik de enig overblijvenden, die een bezoek aan de tentoonstelling hebben gebracht.
Laat ik beginnen met te vertellen, dat het zeer de moeite was om de tentoonstelling te bezoeken. Deze bevatte een collectie van 135 kledingstukken van Gaultier door de jaren heen.
Een aantal van hiervan hebben we foto's van gemaakt, maar het viel niet mee, want het was ontzettend druk. Via You Tube is een filmpje van ca. 20 minuten te bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=TpYcIVEywCo

Er zaten ook voor mannen een paar verrassende kledingstukken tussen.

Zelf hebben we weinig (voor ons hoorbare) reacties, maar die waren overwegend positief
P5040036.JPG
nr. 14
nr. 14
nr. 27-28
nr. 27-28
nr. 28
nr. 28
nr. 67
nr. 67
nr. 76
nr. 76
nr. 79
nr. 79
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Bericht door Jos »

De nummers onder de bovenstaande en eventueel nog volgende foto's slaan op de folder, die we hebben gekregen en die hieronder weergeef.
folder_0001.jpg
folder_0002.jpg
folder_0003.jpg
folder_0004.jpg
folder_0005.jpg
nr. 47
nr. 47
nr. 69-70
nr. 69-70
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Bericht door Wiha »

Jammer dat op het laatste moment nog zoveel moesten afhaken. Hopelijk een volgende keer beter. Zijn jullie verder nog ergens heen geweest?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Bericht door Jos »

We zijn na de tentoonstelling naar de Coolsingel en Blaak gelopen, daar op ons gemak wat winkels bekeken en uiteindelijk op een terras neergestreken om een hapje te eten en daarna de wandeling terug naar de auto die in Katendrecht stond.
Leuke contacten met de serveerster en onze tafelgenoten gehad en een visitekaartje van het forum achtergelaten.
een fervent rokdrager
Marlies
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2013 20:02

Re: verslag bijeenkomst Kunsthal Rotterdam op 4 mei 2013

Bericht door Marlies »

Wel jammer, maar helaas niets aan te doen.

Trouwens leuke foto's. Ook die van jou Jos. De onderste foto draagt mijn smaak het meeste weg. Het is over het algemeen genomen wel fantastisch om te zien dat hij daar toch weer steeds op terug heeft gegrepen om de rok voor de man te maken. Jammer dat het alleen daarbij is gebleven.
Respecteer mij en dan zal ik jou respecteren

Ben geen bitch maar zeker geen doetje
Plaats reactie