nieuwe bijeenkomst??

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door musa »

Voor mij mag het ook aan de Belgische kust zijn,ik zal wel zien als ik me kan vrijmaken die dag.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Wiha »

Man in rok is de bedoeling, er dus als vrouw bij lopen is niet de bedoeling op deze bijeenkomsten. Daar zijn andere gelegenheden voor. Hopelijk komt het tot een datum en locatie en dat er veel rokdragende mannen komen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door musa »

Wiha schreef:Man in rok is de bedoeling, er dus als vrouw bij lopen is niet de bedoeling op deze bijeenkomsten. Daar zijn andere gelegenheden voor. Hopelijk komt het tot een datum en locatie en dat er veel rokdragende mannen komen.
Op sommige vorige bijeenkomsten was het wel eens anders,ik ben zeer tolerant op dat gebied maar "to the point"
heb je wel gelijk Wiha want inderdaad een bijeenkomst voor man in rok is een bijeenkomst voor man in rok en niks anders.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door sam »

OK, waar ligt de grens tussen wat toelaatbaar is en wat niet? Je kunt als man een rok dragen met bijpassende schoenen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door jan »

Zolang het geen damesschoenen zijn, Sam.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door sam »

Er zijn nogal wat onder ons die hun rokdragen combineren met dames schoenen. (ik niet) Als ik de foto's van de bijeenkomsten in het verleden bekijk dat is er wel grote diversiteit in uitdossing, moet ik zeggen.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Wiha »

Zonder verder in discussie te gaan lijkt het mij wel duidelijk. Een man in rok moet overkomen als man in rok, en moet dus niet als vrouw overkomen.

Verder over de bijeenkomst lijkt me. Wil iemand een pol aanmaken met voorgestelde data? misschien ook voor de plaats?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Ben »

Vrouwen schoenen, het zijn toch geen travestieten hier?
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door jan »

Alleen als Wiha aangeeft nu eindelijk ook eens op een bijeenkomst te verschijnen zal ik deelname overwegen.
De Belgische kust is natuurlijk wel wat erg ver, zeker vanuit Groningen.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door stapjevoorstapje »

Inderdaad, het imago van travestieten en 'voil jeanetten' (karnaval Aalst) brengt de beweging heel wat schade toe. Dat is één van de redenen waarom ik me wat afzijdig houd, en waarschijnlijk ook veel anderen.
Maar ergens aan de Belgische kust, in augustus lijkt me wel leuk - zelf zit ik meer net over de grens in Noord-Frankrijk, omdat ik de mentaliteit daar veel 'opener' vind.
Plaats reactie