nieuwe bijeenkomst??

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Ben »

Dit soort festivals beleeft iedereen op zijn eigen manier. Ik ben een hetero, maar voel me prima op mijn gemak op homofeesten. Daar kun je gewoon lekker je gang gaan, zonder dat iemand je vreemd aankijkt. Het is juist een mooie opstap om van alles te proberen qua kkleding at tijdens je "normale leven" misschien minder past.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Wiha »

Jan, ik zou zelf heel graag willen, alleen mijn vrouw wil niet dat ik in rok naar buiten ga. En als ik naar zo'n bijeenkomst ga wil ik dit in rok doen. Tevens de afstand vanaf Groningen is natuurlijk ook ver. De reistijd is stukken langer dan de bijeenkomst. Wie weet in de toekomst.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Ben »

Mijn vrouw is het ook niet overal mee eens wat ik doe, maar in een goed huwelijk moet je elkaar de ruimte geven om ook dingen te doen zonder elkaar. Zolang je relatie er verder niet onder lijdt, kan alles. Afstand is maar relatief trouwens. Met een uur zit je tegenwoordig met de trein vanuit Groningen in Amsterdam. Dus doe jezelf een lol. Zeg tegen je vrouw dat je een date met gelijkgestemden hebt en gaan met die banaan. Waarschijnlijk wordt je relatie er alleen maar beter van.
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door stapjevoorstapje »

Aan mrcsk
- waar ben je dan aan onze vlaamse kust ?
- volledig akkoord, als mannen als vrouw verkleed willen loslopen, dan doen ze dat best elders. Dat schaadt alle pogingen om het dragen van de rok door mannen te laten accepteren, omdat je (en heel de beweging) daardoor in een ongewenst hoekje gedrumd wordt.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door musa »

Ik weet dat je reactie niet naar mij bedoelt was maar ik woon in Oostende
mrcsk woont in Gent en ik denk dat hij soms in Nieuwpoort verblijft.
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door mrcsk »

musa schreef:Ik weet dat je reactie niet naar mij bedoelt was maar ik woon in Oostende
mrcsk woont in Gent en ik denk dat hij soms in Nieuwpoort verblijft.
Ja ik zit regelmatig in nieuwpoort a/d zee.
Denkt dat ik er al zo 30j naar ginder gaat.Het is een beetje mijn 2de woonplaats geworden.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst??

Bericht door Jos »

hallo mensen,
ik krijg een idee, dat jullie wel bij elkaar willen komen, maar eigenlijk niets concreets regelen.
Een voorstel: ik ga 24 september op vakantie, maar in de weekenden daarvoor kan ik jullie kant op komen. Indien er interesse is, starten we een poll over de datum. De locatie lijkt me meest voor hand te liggen aan de westkant van Antwerpen, zoals de kust. Zelf ben ik wel eens in Zelzate geweest, maar dat lijkt mij een vrij kleine (wel gezellige) plaats voor een bijeenkomst. Eind van deze maand is daar een groot internationaal volleybaltoernooi, waar ik vroeger ook aan mee deed.
een fervent rokdrager
Plaats reactie