Kleine bijeenkomst in Keulen

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door jan »

Hoe kun je nou Keulen missen?
Zeker teveel Kölsch bier!
Nou ja, beter verreden dan overreden. :roll:
Jan
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Ricky »

Afbeelding
Nu ik deze foto zie vind ik het bij sommige een rommeltje qua combineren.
Jos ,Ecokilt en de man helemaal rechts vind ik het er het beste uitzien met combineren.
Het valt me ook op dat de rok veel te hoog gedragen wordt bij Yoram en de man helemaal rechts.
Het T-shirt van Sebastian is veel te groot als je de mouwen ziet,tegenwoordig mogen de mouwen tot de helft van de spierbal opgestroopt worden. De combi bij Yoram de polo en rok vind ik ook niet geslaagd,had er dan een effen polo gedragen over de rok. De man in pumps en jurk vind ik te hard van stapel lopen.
Ik vraag me af of het niet beter is om een bepaalde dresscode bij een bijeenkomst in te voeren? Om zo ook meer leden te trekken naar bijeenkomsten,en het er wat beter uit te laten zien in zijn geheel.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Jos »

Jan: dat verrijden kwam door een blijkbaar iets verkeerd ingestelde navigatie en het was voor mijn eerste Kölsch, die kwam pas een uur later :|

dank je Ricky, ik ben het grotendeels met je eens met de kledingkeuze.
Jürgen kleedt zich altijd extreem en heeft de volle medewerking van zijn gezin en zijn werkgever; als vertegenwoordiger komt hij ook vaker bij klanten in afwijkende kleding.
Yoram heeft altijd geruite en of gestreepte kleding gecombineerd, kijk maar bij eerdere bijeenkomsten
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door jan »

Ricky toch!
Pumps horen volgens mijn mening ook niet bij "mannenrok" maar verder valt er toch weinig op de outfits aan te merken. Oversized T-shirts zijn lekker luchtig en hoe hoog een rok wordt gedragen mag eenieder zelf uitmaken net als de kleuren en streep/ruit combinatie. Vrijheid blijheid luidt ons motto toch?
Als ik jouw commentaar lees zou je een soort uniform willen voor bijeenkomsten. Ziehier een mogelijkheid. (Eerst even naar de zonnebank)
normal_Students_Nyakasura_school_2.jpg
normal_Students_Nyakasura_school_2.jpg (22.61 KiB) 14415 keer bekeken
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Ricky »

Met vrijheid blijheid kun je ook beter voor de dag komen dan wat ik bij de bijeenkomst zie,want zo wordt het nooit geaccepteerd de rok bij mannen. En met een dresscode hoeft het niet eens naar een uniform te gaan.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door jan »

Ik word al 40 jaar geaccepteerd in rok.
Wie zou trouwens zo'n "dresscode" moeten bepalen, jij? Dan zouden wij allen naar jouw smaak gekleed moeten gaan.
Dat gaat niet gebeuren.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Ricky »

Dat kan met een poll waar uit verschillende voorbeelden gekozen kan worden.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Jos »

Feit is en blijft natuurlijk, dat deze mannen zich happy voelen in hun outfit en er mee de straat op gaan. :D
een fervent rokdrager
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Ricky »

Ach, als mannen op deze manier door willen gaan en niet voor de nieuwe ideeen openstaan, wens ik ze veel succes met nog een eeuw door modderen op deze manier. :D
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door john »

Ricky, in begrijp je punt niet (meer).

Je pleit enerzijds voor een dresscode voor "mannen in rok", terwijl we met z'n allen proberen af te komen van de "dresscode voor mannen (in broek)".
Ja, ik ben het met je eens dat sommige combinaties niet optimaal zijn, maar dat kunnen we ook bereiken met combinaties met broeken.
En als iemand zich prettig voelt in een (bloemetjes)jurk en pumps, so what?

Al deze mannen hebben we een statement gemaakt voor "anders kleden" van mannen.
Heb jij dat al eens in het openbaar gedaan?

Gr. John
Plaats reactie