Kleine bijeenkomst in Keulen

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door musa »

Ik ga mee met het standpunt van John,kleed je aan zoals jij je goed voelt en als we hier ook beginnen onderscheid maken dan doen we dingen onszelf aan wat we juist niet willen bereiken.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Ricky »

john schreef:Ricky, in begrijp je punt niet (meer).

Je pleit enerzijds voor een dresscode voor "mannen in rok", terwijl we met z'n allen proberen af te komen van de "dresscode voor mannen (in broek)".
Ja, ik ben het met je eens dat sommige combinaties niet optimaal zijn, maar dat kunnen we ook bereiken met combinaties met broeken.
En als iemand zich prettig voelt in een (bloemetjes)jurk en pumps, so what?

Al deze mannen hebben we een statement gemaakt voor "anders kleden" van mannen.
Heb jij dat al eens in het openbaar gedaan?

Gr. John
Ik loop een aantal dagen per week openbaar in rok.
Ook bij de bijeenkomst van 12 juni was ik verleden jaar,waar nog foto's van op het forum staan.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Jos »

Misschien komt dat voor een deel van ons verleden. De meeste mannen hebben zich altijd door hun moeder/vrouw/vriendin laten kleden en moeten het nu zelf doen. De een is hier iets mode bewuster als de andere.
Ik kom op het Duitse forum ook af en toe vragen tegen van mannen, welke combinatie het leukst/best wordt gevonden. Daar wordt dan vrolijk over gediscussieerd. Op dit forum is dat ook wel eens gebeurd, misschien iets om vaker te doen.
Ons nadeel kan zijn, dat wij geen vrouwen als actief lid hebben en de Duitsers hebben dit wel.

Maar goed, we dwalen van het eigenlijke onderwerp af. Wel een punt om elders op te pakken.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kleine bijeenkomst in Keulen

Bericht door Jos »

ik heb er nog een foto bij gekregen:
wandelend door Keulen.jpg
een fervent rokdrager
Plaats reactie