Nieuwe bijeenkomst?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie meldt zich aan voor een bijeenkomst op een van onderstaande data

Peiling eindigde op 19 mei 2014 13:03

24 mei
3
25%
31 mei
2
17%
7 juni
2
17%
14 juni
0
Geen stemmen
21 juni
2
17%
28 juni
3
25%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door Jos »

Ook al zijn we niet erg actief op het forum, des te meer zijn we hopelijk in rok onderweg.
Daarom toch de vraag om te zien wie er geïnteresseerd is in een bijeenkomst.
Via de poll stel ik een aantal data voor. Dit zijn allemaal zaterdagen, omdat in het verleden gebleken is, dat dan de meeste mensen kunnen.
De locatie wil ik later bepalen aan de hand van de woonplaats van degenen, die zich aangemeld hebben.
Mijn enige beperking is 14 juni, tenzij bij mij in de buurt, want dan moet ik 's morgens werken.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door john »

Ik zou wel belangstelling hebben, maar ben erg beperkt in mijn mogelijkheden.
Ik blijf de berichten wel volgen, maar mijn actuele voorkeur gaat uit naar eind juni (21-6 of 28-6).
Ik deze daarom als "voorlopig" aangegeven, maar deelname is nog niet zeker.
Qua locatie ben ik niet echt gebonden, maar Zuid-Nederland is voor mij in principe mogelijk.
Belgie ligt wat lastiger, maar is ook bespreekbaar. (ik reis normaal per trein/OV)

John
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door Jos »

De poll is gesloten en we hebben het resultaat van maximaal 3 personen voor 24 mei en 28 juni.
Door persoonlijke redenen, en de voorkeur van John, gaat de voorkeur nu uit naar de laatst genoemde datum in juni.
Ik heb deels een idee, wie zich voor deze datum hebben aangemeld en dan wordt het moeilijk nu een locatie te kiezen.

Zeker lijkt mij:
1. Jos uit Heerlen (ikzelf, zegt de gek)
2. Ricky

John heeft zich helaas bij mij moeten afmelden

Als de tweede zich wil melden, dit kan ook via een pb"tje naar mij direct, kunnen we verder plannen maken.
Mochten zich meer mensen willen aanmelden, kan dit natuurlijk altijd nog, hoe meer zielen, des te meer vreugd :)

aangepast: 21-5
aangepast: 1-6
een fervent rokdrager
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door stapjevoorstapje »

Haalt dit soort bijeenkomsten wat uit, of moeten we niet een andere soort strategie gaan verzinnen ?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door musa »

Omdat er geen rekening gehouden word met leden uit België ,kan ik onmogelijk de bijeenkomst bijwonen omdat de locatie iets
te ver is.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door Jos »

Hallo Musa,

er is nog helemaal geen sprake van een locatie. John had aangegeven dat België voor hem lastig is, maar in een latere bijdrage van mij is te zien, dat John helemaal niet komt.
Ik zit momenteel te wachten op de tweede stemmer om aan te geven waar hij vandaan komt om dan een locatie te kunnen bepalen.

Je weet, dat onze laatste bijeenkomst in België was, vanwege de grote deelname vanuit België. Je bent dus van harte welkom
een fervent rokdrager
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door Ricky »

Ik ben de tweede stemmer Jos. Wat vind je van de plaats Roosendaal om daar en bijeenkomst te houden,is nog dicht in de buurt van België ook.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door Jos »

Ik ben totaal niet bekend in Roosendaal, maar het lijkt me geen slecht idee.
Eens afwachten hoe Musa hierop reageert; volgens mij woont aan de Belgische kust of er vlak bij.
Hoe meer zielen, des meer vreugd, nietwaar? ;)

Alle anderen blijven natuurlijk van harte welkom :D
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door musa »

Het is 3 uur trein heen en terug dus 6 uur onderweg,toch iets lang om gewoon eens een wandeling te doen of een kop koffie te drinken en mijn trip kost €25 wat het enige redelijk is :p
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: Nieuwe bijeenkomst?

Bericht door stapjevoorstapje »

Even in mijn agenda gekeken - zaterdagen zijn meestal moeilijk voor mij, maar 28 juni blijkt (voorlopig) nog vrij. Het is voor mij ook zo'n 3 u treinen naar Roosendaal, maar als er niets tussenkomt dan probeer ik er bij te zijn.
Voor treintickets: goed nakijken of er geen kortingen zijn (weekendtickets).
Gesloten