Bijeenkomst 2015

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door John J »

Volgens mij zijn losse kousen makkelijker, in plaats van die met die broekjes eraan.
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Niet onder het type rok wat ik draag. :)
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door John J »

Ja, dat snap ik.
Dan kun je ze net zo goed uitlaten. :)
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Ik spreek niet uit ervaring, maar ik denk dat stay-ups bij mannen niet zo'n geweldige uitstraling hebben. Bij een vrouw vind ik het super sexy, maar bij een man werkt dit volgens mij contraproductief. Voordeel van kousen is wel dat je ze aan kunt houden als je een plasje doet. Dat is bij een panty wat lastiger.

Uitlaten kan ook, maar een panty zit echt heel comfortabel. Net alsof je een broek aan hebt. Het dragen van panty's onder je rok, vergroot je zelfvertrouwen. Probeer maar.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door WesleyN »

Misschien klinkt het niet erg mannelijk. Maar het staat soms best beter met panty. Ook bij mannen. Maar we hebben allemaal een andere smaak. En dat moeten zo houden. Gewoon ons kleden zoals we dat zelf willen. Daar hebben wij het meest vertrouwen in en daar voelen wij ons het best in. Ja John ik houd eerlijk gezegd ook een beetje van provoceren. Als mensen stiekem een foto van mij proberen te maken. Dan loop ik terug en zwaai ik vriendelijk. Doken ze gelijk weg. Daar geniet ik ook van. Sta ik op hun mobieltje.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Jos »

dit heeft niets meer te maken met een bijeenkomst. Ik adviseer deze discussie elders verder te voeren. Er is een aparte plek voor panty's en zo.

Ik stel voor dat we hier alleen verder praten over de afgelopen bijeenkomst in Rotterdam.
een fervent rokdrager
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Ik zorg er in de meeste gevallen wel voor dat Ik enigszins onherkenbaar blijf. Als men een foto van mij maakt, zal ik niet direct door iedereen herkend worden. Een pet en zonnebril doet wonderen.
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Kiltmans »

Hallo Allemaal,

Nieuw ( wat is nieuw) idee:
Zullen we een ontmoeting op de boulevard van Scheveningen plannen? Er zijn daar een heleboel tentjes waar we kunnen afspreken (en natuurlijk van te voren reserveren.
Misschien op 3 Mei 2016 of zo? Ik kijk uit naar jullie reacties.

Kiltmans
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door john1963 »

Goed idee daar ben ik wel voor en laat maar eens horen wat je verder voor plannen hebt voor zo n dag. Ben me aan het oreinteren
voor volgend jaar ook een bijeenkomst hier in Noord limburg te doen. We kunnen naar de maasboullevard in Venlo. Hertog jan Brouwerij in Arcen, of het outlet center in roermond. Maar ik ga daar binnenkort of brainstormen met Jos

Met vriendelijke groeten

John1963
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Jos »

ik sluit dit onderwerp, omdat alles wat hier verder besproken gaat worden met nieuwe bijeenkomsten te maken heeft en dat komt niet overeen met de huidige titel.

Ik stel voor dat jullie een nieuw topic starten met bijv. als titel: bijeenkomst 2016 in Scheveningen of bijeenkomst 2016 in Limburg

of start meerdere topics, maar houd het a.u.b. overzichtelijk

Ik zal proberen in ieder geval overal ook aanwezig te zijn en, indien gewenst, ook contacten met Duitsland te onderhouden over onze bijeenkomsten, zodat zij ook kunnen komen.

Tot zover hier, zie jullie weer in een nieuw topic.

De beste wensen voor 2016, een nieuw fijn rokjaar.
een fervent rokdrager
Gesloten