Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door musa »

Redpoint schreef:Een tripje Kortrijk (België)-Venlo-Kortrijk is net iets meer dan 500 km en een beetje teveel van het goede.
Misschien bij de volgende ontmoeting. Als ik in mijn geboortestad Leuven blijf slapen bij familie (tijdens heen- en terugreis) dan is de afstand zeker en vast te overbruggen.

Veel succes en plezier gewenst tijdens de bijeenkomst.
Ik heb het van Oostende aangedurfd :),4 uur trein maar in de terugweg werd ik afgezet in Luik.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door musa »

john1963 schreef:Goedeavond Leden

Vandaag hebben we een zeer geslaagde dag gehad en het was met de groep die er was zeer gezellig. Binnenkort volgt er een verslag en foto s hier op het forum


met vriendelijke groeten,

John1963
Kan ik alleen maar akkoord mee zijn.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Yvan »

musa schreef:Ik heb het van Oostende aangedurfd :),4 uur trein maar in de terugweg werd ik afgezet in Luik.
Heel sterk. Mijn langste treinrit ooit was vanuit Soest (Duitsland) naar Leuven tijdens mijn legerdienst. Toen (in de jaren 1980) deed de DVT (Duitse Verlofgangers Trein) er ongeveer een uur of 7 over. Na mijn legerdienst nooit geen voet meer in een trein gezet :lol:

Ik hoop dat jullie allemaal veel plezier hebben gehad op de bijeenkomst.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door WesleyN »

Over lange treinreizen gesproken. Ik heb aan één stuk door in de trein gezeten van Moskou naar Ulan Bator. 7 en halve dag. Dat was bij een treinvakantie toen we de Trans Mongolië Express namen. In totaal heb ik de trein genomen van Sint Petersburg tot en met Beijing. Maar dan met die twee tussenstops Moskou en Ulan Bator. Ulan Bator is de hoofdstad van Mongolië. Heeft anderhalf miljoen inwoners (tegen geloof ik 2 miljoen in heel Mongolië). Erg leuke vakantie.

Maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen in Noord Limburg.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Yvan »

WesleyN schreef:Over lange treinreizen gesproken. Ik heb aan één stuk door in de trein gezeten van Moskou naar Ulan Bator. 7 en halve dag. Dat was bij een treinvakantie toen we de Trans Mongolië Express namen. In totaal heb ik de trein genomen van Sint Petersburg tot en met Beijing. Maar dan met die twee tussenstops Moskou en Ulan Bator. Ulan Bator is de hoofdstad van Mongolië. Heeft anderhalf miljoen inwoners (tegen geloof ik 2 miljoen in heel Mongolië). Erg leuke vakantie.

Maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen in Noord Limburg.
:o Jij liever dan ik.

Maar met één zaak ben ik het eens, ook ik kijk reikhalzend uit naar de verhalen uit Venlo. De popcorn en de frisdrank staan al klaar ;)
Real men wear skirts
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door john1963 »

Goedemiddag leden,

De bijeenkomst van 2 april 2016 was een bijzondere geslaagde dag met een paar spontane last minute aanmeldingen. Onder andere van een ca. 50 jarige man, die voor het eerst in rok in het openbaar liep met zijn vriendin. Zijn vriendin ( 32) heeft een zeldzame spierziekte, maar wilde dit toch wel eens meemaken. Verder zijn ze enthousiast naar huis gegaan na 20.00 uur.
De opkomst was enorm met 17 personen.
13 mannen in rok, drie echtgenotes in broek en de boven genoemde vriendin in een korte rok ( net als haar vriend ).
Het weer zat enorm mee en we hadden veel bekijks, enige leuke, zeer positieve gesprekken gehad met passanten.
Aan het einde van de middag zijn we afgereisd naar het stadsdeel Tegelen, waar we nog gezellig bij restaurant El Torro
hebben gegeten en na geborreld.
Onderling ook goede zeer wisselende gesprekken gehad en diverse complimenten voor de goede organisatie, die toch voornamelijk bij John heeft gelegen.

Met vriendelijke groeten,

Jos en John1963
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Yvan »

Leuk om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Uit ervaring weet ik dat het soms niet zo eenvoudig is om zoiets te organiseren.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Jos »

Redpoint schreef:Leuk om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Uit ervaring weet ik dat het soms niet zo eenvoudig is om zoiets te organiseren.
organiseren is niet moeilijk; het is de kunst om mensen zo gek te krijgen, dat ze zich ook aanmelden en daarna ook nog komen opdagen ;)
deze keer is dat wonderwel gelukt.
Belangrijkste is op tijd met concrete ideeën te komen, zodat mensen het in hun overvolle agenda kunnen reserveren :o ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Yvan »

Jos schreef:Belangrijkste is op tijd met concrete ideeën te komen, zodat mensen het in hun overvolle agenda kunnen reserveren :o ;)
Dat is ook wat ik bedoelde. En dan blijft het nog altijd een gok of er iemand werkelijk op afkomt. Zeventien mensen is een succes.

Grtz
Yvan
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst Noord Limburg 2016

Bericht door Jos »

we hebben beloofd, dat er nog foto's zouden volgen. Hier zijn er twee.
de eerste met alle mannen in rok en de tweede met alle mannen en hun partners
groepsfoto.jpg
groepsfoto met partners.jpg
een fervent rokdrager
Plaats reactie