Bijeenkomst Kortrijk 2016

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

op welke datum wil je deelnemen aan de bijeenkomst in Kortrijk

Peiling eindigde op 27 mei 2016 22:28

4 juni
3
33%
11 juni
2
22%
18 juni
2
22%
25 juni
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9

musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door musa »

Ik kan ook niet komen,we hebben bezoek ...een week later ging ideaal zijn.
Als de wil er is kan je dit nog altijd een week opgeschoven worden.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Yvan »

Jos schreef:Wat jammer John, als je een week eerder had gereageerd, hadden we nog een week kunnen schuiven. Nu vind ik het daar te laat voor.

Ik heb het aangepast en we blijven met 5 of 6 mensen over.
Het weer lijkt inderdaad niet zo geweldig te worden; laten we er maar het beste van hopen.

Yvan heb jij nog goede ideeën waar de mensen, die met de auto komen, deze het beste kunnen zetten ?
Hoe ver is het dan nog naar het station van daar uit ?

ik heb iets gelezen van gratis parkings en gratis vervoer naar het centrum ?
bijv deze: http://www.parko.be/content/p-appel
Parking Appel zou inderdaad het beste zijn. (Gratis). De parking ligt op een kleine kilometer van het station (9 minuutjes te voet). Van het station tot in het centrum is het hooguit 600 meter.

Aan bezienswaardigheden is er voldoende te vinden op wandelafstand, wie wil shoppen kan in K-Kortrijk zijn hart ophalen en terrasjes, eet- en drankgelegenheden zijn er voldoende.

Indien er nog mensen zijn voor wie het net niet uitkomt, is het voor mij geen probleem om de datum te verschuiven, ik pas mijn agenda wel aan.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Yvan »

Ik weet niet wie er met het openbaar vervoer komt, maar dat ziet er redelijk onbetrouwbaar uit: http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs ... reen.dhtml
De staking schijnt menens te zijn, weliswaar vanaf de 12de juni, maar meestal zijn de spoorwegmannen al de dag voordien begonnen met de boel plat te leggen.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door john k 1963 »

Goedeavond leden

Nog een paar dagen en dan is het weer zo ver, dan hebben we weer een bijeenkomst, maar deze keer zijn we in Kortrijk ( belgie). Zo als het nu uitziet wordt dit ook weer een geweldige middag. Opkomst is nu wel wat minder dan voorheen in Venlo, maar aan de gezelligheid zal het niet liggen.
Oproep zijn er nog mensen die deze dag mee willen maken, dat kan. Je kunt je nog altijd aanmelden bij mij email do7xr8@kpnmail.nl of bij Jos op zijn pb.

Met vriendelijke groeten,

John k 1963 en Jos
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door musa »

Nog eens een oproep om de samenkomst uit te stellen wegens spoorstaking enz en een kans op groter aantal leden.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Yvan »

musa schreef:Nog eens een oproep om de samenkomst uit te stellen wegens spoorstaking enz en een kans op groter aantal leden.
Voor mij geen probleem, het weer is morgen ook niet denderend: http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
Laat wel iets weten via dit forum.

Grtz
Yvan
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door john k 1963 »

Dag Yvan
Had net ook even naar de weerkaart gekeken, maar dat valt wel mee denk 22 graden en kan wel eens een bui komen, dus de paraplu bij de hand.

Groeten,

John k 1963
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Jos »

het lijkt me niet zinvol om nu nog te schuiven; de weersvoorspellingen voor 18 juni zijn niet veel beter en voor 25 juni zijn zeker al afmeldingen.

Ik weet niet hoe het zit in België met de stakingen, maar wat ik zo lees, zijn de stakingen bedoeld voor de komende werkweek en zullen dan best al op zondag beginnen, maar de zaterdag lijkt mij, als logische Nederlander 8-) , redelijk veilig om te reizen.

Mijn voorstel is dan ook om morgen gewoon bijeen te komen in Kortrijk en er gewoon het beste van hopen.

Musa, mochten er te veel problemen zijn, wil je ook nog wel naar huis brengen 's avonds, als John K 1963 het hier mee eens is.

Rokwens kan ook meerijden, maar dan moet hij dat wel tijdig laten weten.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Yvan »

Ok, tot morgen dan.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Bijeenkomst Kortrijk 2016

Bericht door Yvan »

Zo, net weer thuis en Jos en John zijn op weg om hun +200 km naar huis af te malen. Het was een leuke kennismaking en het weer is best meegevallen. Eindelijk heb ik eens kunnen kennismaken met gelijkgestemde zielen. Voor mij was het de eerste maal in de openbaarheid met een gewone rok aan en dat smaakt naar meer, geloof me. Als het even kan zijn we bij de volgende bijeenkomst ook van de partij.

Marina en ik wensen Jos en John een behouden terugreis.
Real men wear skirts
Plaats reactie