bijeenkomst najaar 2016

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Voor welke plaats kies je

Peiling eindigde op 11 okt 2016 23:21

Valkenburg aan de Geul
4
25%
Maastricht
6
38%
Scheveningen
6
38%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

bijeenkomst najaar 2016

Bericht door john k 1963 »

Geachte leden,

Na twee mooie bijeenkomsten van dit jaar 2016, wil ik eens kijken hoe de interesse is voor in het najaar van 2016 een bijeenkomst te organiseren. Heb drie steden op het oog en wil eens kijken waar de meeste interesse voor is.
Hier in zuid limburg Valkenburg, hier zijn gezellige terrassen en leuke winkels, veel bezienswaardigheden zoals de gemeentegrot van valkenburg. Maastricht met gezellige terrassen op het vrijdhof,gezellige winkels en vele bezienswaardigheden zoals de st pietersberg. Of naar het westen van het land naar de gemeente Scheveningen met de boulevard, winkels en bezienswaardigheden. Heeft iemand interesse voor een bijeenkomst in een van deze gemeentes dan hoor ik dat graag. De datum zetten we nog niet vast, dit laten we aan onze leden over wanneer het hun het beste willen doen. Dus denk jullie er maar eens over na, dan horen we dat wel van jullie waar de interesse ligt.
Je kunt zich aanmelden door bij mij via de email do7xr8@kpnmail.nl of bij Jos via pb.

Met vriendelijke groeten

John k 1963 of Jos

mensen, die zich al hebben aangemeld:

1. John k 1963
2. Jos
3. Rokwens tot 19 uur
4. Ecokilt


Verzamelen: 13:00 uur op de Markt bij het Grand Cafe

Met de trein: uitstappen bij Maastricht Centraal, het gebouw uitlopen en recht er tegenover de straat (Stationsstraat) inlopen, brug over de Maas oversteken tot de weg doodloopt, hier naar rechts (Kleine Staat -> Muntstraat) en je bent zo op de markt in 10 a 15 minuten.

Degenen, die met de auto komen, kunnen deze het beste parkeren bij NS station Maastricht-Noord. Komende vanuit het noorden staat dit op de autoweg al aangegeven.
Van hieruit gaat elk kwartier een bus naar de markt voor 1 euro (retourtje).
[attachment=0]route maastricht.png[/attachment]
gewijzigd: 23 september 2016 19:00 uur
Bijlagen
route maastricht.png
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Yvan »

De afstand valt redelijk goed mee, Marina en ik stellen ons alvast kandidaat, de plaats maakt voor ons weinig uit.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door john k 1963 »

Goedeavond Yvan
Laat Jos er een aparte pol voor maken waar we de kandidaten kunnen weer geven, voor een bijeenkomst. Voor de uit eindelijke datum moeten we gewoon kijken. Zelf was ik aan het denken in de maand september of oktober.

Met vriendelijke groeten

John k 1963
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

in principe zal ik er zeker bij zijn, maar ik kan niet elke zaterdag

Ik zal ook een melding maken op het Duitse forum; zeker voor de Limburgse locaties zal er voor hun interesse zijn
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door john k 1963 »

Dat is hart stike goed voor het op het duitse forum te zetten

groetjes

John
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door stapjevoorstapje »

'k zou ook nog eens willen komen - maar zaterdagen gaan voor mij nooit :( :(
Een zondag in Scheveningen
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

wat jammer stapjevoorstapje dat je nooit op zaterdag kunt.
In principe doen wij het altijd op zaterdag, omdat het dan het drukste is in de meeste steden en onze boodschap dus beter kan overkomen.
Daarnaast is het natuurlijk ook fijn als je laat thuis komt van een verre of minder verre reis, je de dag erna vrij bent (de zondag).

Maar aangezien tegenwoordig ook op zondag heel veel steden hun winkels open hebben, zou dat ook een mogelijkheid kunnen zijn, nadeel blijft dan wel, dat de dag erna voor de meesten een gewone werkdag is, dus vroeg op.

Vanuit Duitsland komt nu het voorstel om het weekend van 1-2 oktober te nemen, omdat zij die maandag erna vrij zijn, een of andere feestdag.
Hun voorkeur gaat wel uit naar Valkenburg of Maastricht, hetgeen heel begrijpelijk is.

Laat maar wat horen mensen, hoe meer reacties, hoe gemakkelijker de keus (of niet natuurlijk ;) )
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door musa »

Als ik kan zal het Maastricht zijn,dit is het best bereikbare via trein (3u03)
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

Musa, vanuit Maastricht naar Valkenburg is maar 15 minuten (de trein richting Heerlen)

maar we zullen kijken waar we naartoe gaan dan. Ik vind het in ieder geval fijn, dat je wil komen :)
een fervent rokdrager
Plaats reactie