bijeenkomst najaar 2016

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Voor welke plaats kies je

Peiling eindigde op 11 okt 2016 23:21

Valkenburg aan de Geul
4
25%
Maastricht
6
38%
Scheveningen
6
38%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door john k 1963 »

Goede middag leden,
Gisteren ben ik met Jos samen naar Maastricht gegaan, voor een eerste indruk voor hier de herfst bijeenkomst te organiseren. Maastricht is een zeer gezellige stad met veel oude gebouwen en gezellige terrassen. Gezellige winkels in het oude centrum van Maastricht. Vrijthof, Onze lieve vrouwenplein en de Markt. Op de Markt hebben we een goed restaurant liggen waar we eventueel
terecht kunnen voor de lunch. ( http://www.grandcafedelabourse.nl). Bij de Lanteern hebben ze vele biersoorten. (http://www.lanteern.nl.
Voor deze mooie dag goed en leuk te kunnen afsluiten kunnen we gezamenlijk gaan dineren bij Wyckercabinet.(http://www.wyckercabinet.nl. Dit willen we doen op zaterdag 1 oktober 2016, maar als er mensen zijn die deze datum niet haalbaar is hebben we nog een tweede datum ingepland en dan word het zaterdag 8 oktober 2016.

Mensen die met het openbaar vervoer komen die komen dan via het centraal station Maastricht. Degene die met eigen vervoer komen deze kunnen hun auto parkeren op een parkeerterrein in Maastricht-Noord. Hier kun je gratis parkeren voor de auto en dan koop je hier een kaartje van 1 euro per persoon, dan kun je vervolgens met de bus naar het centrum en terug.

Als je deze dag gezellig met ons mee wilt maken, dan kun je zich aanmelden bij John k 1963 of bij Jos via pb.

Met vriendelijke groeten,

John K 1963 en Jos
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Yvan »

john k 1963 schreef:Goede middag leden,
Gisteren ben ik met Jos samen naar Maastricht gegaan, voor een eerste indruk voor hier de herfst bijeenkomst te organiseren. Maastricht is een zeer gezellige stad met veel oude gebouwen en gezellige terrassen. Gezellige winkels in het oude centrum van Maastricht. Vrijthof, Onze lieve vrouwenplein en de Markt. Op de Markt hebben we een goed restaurant liggen waar we eventueel
terecht kunnen voor de lunch. ( http://www.grandcafedelabourse.nl). Bij de Lanteern hebben ze vele biersoorten. (http://www.lanteern.nl.
Voor deze mooie dag goed en leuk te kunnen afsluiten kunnen we gezamenlijk gaan dineren bij Wyckercabinet.(http://www.wyckercabinet.nl. Dit willen we doen op zaterdag 1 oktober 2016, maar als er mensen zijn die deze datum niet haalbaar is hebben we nog een tweede datum ingepland en dan word het zaterdag 8 oktober 2016.

Mensen die met het openbaar vervoer komen die komen dan via het centraal station Maastricht. Degene die met eigen vervoer komen deze kunnen hun auto parkeren op een parkeerterrein in Maastricht-Noord. Hier kun je gratis parkeren voor de auto en dan koop je hier een kaartje van 1 euro per persoon, dan kun je vervolgens met de bus naar het centrum en terug.

Als je deze dag gezellig met ons mee wilt maken, dan kun je zich aanmelden bij John k 1963 of bij Jos via pb.

Met vriendelijke groeten,

John K 1963 en Jos
Leuk, de plaats maakt me weinig uit, waar de meerderheid gaat, ga ik ook. ;)
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door john k 1963 »

Goedeavond Yvan

Vind het wel weer leuk dat jullie straks weer van de partij zijn en hoop dat we een redelijke opkomst krijgen voor deze mooie bijeenkomst te komen.

Met vriendelijke ngroeten

john k 1963
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Yvan »

john k 1963 schreef:Goedeavond Yvan

Vind het wel weer leuk dat jullie straks weer van de partij zijn en hoop dat we een redelijke opkomst krijgen voor deze mooie bijeenkomst te komen.

Met vriendelijke ngroeten

john k 1963
Hoi John, het zal leuk zijn om jou en Jos eens weer te zien.

Grtz
Yvan
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

Oke mensen, laat even iets weten of je komt en welke datum het beste uitkomt.
Tot nu toe een reactie vanuit Duitsland en zij kunnen 1 oktober niet en een reactie uit Belgie en hij kan 8 oktober niet

Ik ben benieuwd :)
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door musa »

Ik zal en kan maar op het moment zelf beslissen,veel hangt af wat jullie beslissen,maar ik heb de indruk dat 3 mensen de uiteindelijke beslissing nemen en de datum en plaats van hun aanwezigheid afhangt..maar dat is een gevoel.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

musa schreef:Ik zal en kan maar op het moment zelf beslissen,veel hangt af wat jullie beslissen,maar ik heb de indruk dat 3 mensen de uiteindelijke beslissing nemen en de datum en plaats van hun aanwezigheid afhangt..maar dat is een gevoel.
Ik kan alleen maar hopen, dat jij ook aanwezig kunt zijn.

Mijn beslissing, in samenspraak met John K 1963, is uiteindelijk definitief, zoals het altijd zo gaat. Iemand moet de knoop doorhakken. Het streven hierbij is altijd om zoveel mogelijk mensen de kans te geven om te aanwezig te zijn.

De keuze is gevallen op 1 oktober. vermoedelijk zijn jullie dan vanuit België in de overgrote meerderheid, zoals wel vaker :)

ik zal de laatste nieuwtjes aan de startbijdrage van John k 1963 toevoegen, zodat niemand hoeft te zoeken.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

ik heb van Yvan bericht ontvangen, dat zij door omstandigheden verhinderd zijn.

Het komt slecht uit, maar er is niets aan te doen

Hopelijk is hij er een volgende keer wel weer bij met zijn vrouw
een fervent rokdrager
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door rokwens »

Op 1 oktober zou ik wél kunnen komen tot uiterlijk 19u.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst najaar 2016

Bericht door Jos »

ik heb verdere informatie ook bij het openingsbericht gezet:

Plaats: Maastricht

Verzamelen: 13:00 uur op de Markt bij Grand Cafe de la bourse

Met de trein: uitstappen bij Maastricht Centraal, het gebouw uitlopen en recht er tegenover de straat (Stationsstraat) inlopen, brug over de Maas oversteken en je bent zo op de markt in ca. 10 minuten.

Degenen, die met de auto komen, kunnen deze het beste parkeren bij NS station Maastricht-Noord. Komende vanuit het noorden staat dit op de autoweg al aangegeven.
Van hieruit gaat elk kwartier een bus naar de markt voor 1 euro (retourtje).
route maastricht.png
een fervent rokdrager
Plaats reactie