Bijeenkomst april 2017

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Welke plaats kies je en welke datum

Peiling eindigde op 30 mar 2017 18:48

Scheveningen
0
Geen stemmen
Amsterdan
3
75%
Harderwijk
0
Geen stemmen
8 april 2017
1
25%
22 april 2017
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door WesleyN »

En communicatie is geloof ik niet mijn sterkste punt. Daarom heb ik ook een beetje angst om zoiets als een presentatie te doen. En iets verdedigen vind ik ook moeilijk. Maar in de normale omgang gaat het doorgaans wel goed af. Ik heb jarenlang in de detachering gewerkt. En mijn cv was vaak genoeg om aangenomen te worden. Ik hoefde hem alleen te laten zien en mijn cv deed het werk. Tegenwoordig moet je nog een test doen om mijn soort werk te doen. Mijn werkgever heeft veel moeite om nieuwe collega's te werven. De test, een programmeeropdracht van 3 uur, wordt vaak te moeilijk gevonden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door Sikko »

WesleyN schreef:En communicatie is geloof ik niet mijn sterkste punt. Daarom heb ik ook een beetje angst om zoiets als een presentatie te doen. En iets verdedigen vind ik ook moeilijk. Maar in de normale omgang gaat het doorgaans wel goed af. Ik heb jarenlang in de detachering gewerkt. En mijn cv was vaak genoeg om aangenomen te worden. Ik hoefde hem alleen te laten zien en mijn cv deed het werk. Tegenwoordig moet je nog een test doen om mijn soort werk te doen. Mijn werkgever heeft veel moeite om nieuwe collega's te werven. De test, een programmeeropdracht van 3 uur, wordt vaak te moeilijk gevonden.
Ik ben wel benieuwd naar die programmeeropdracht. Als ik die in 3 uur goed volbreng, word ik dan ook aangenomen als ik een rok draag? Stuur die opdracht maar door zeg ik.
Plaats reactie