Bijeenkomst voorjaar 2018

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

geef aan welk data jou uitkomen

Peiling eindigde op 28 feb 2018 18:38

zaterdag 21 april
2
9%
zaterdag 5 mei (bevrijdingsdag)
4
17%
zaterdag 12 mei
5
22%
zaterdag 19 mei (dag voor Pinksteren)
5
22%
zaterdag 26 mei
3
13%
zaterdag 2 juni
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Bijeenkomst voorjaar 2018

Bericht door john »

Toch wel bijzonder te lezen dat zij die niet geweest zijn het meest behoefte hebben om te weten 'hoe het was'.

Ik had mij niet officieel aangemeld bij Jos, ook omdat ik niet zeker wist of ik überhaupt wel zou (kunnen) komen.
De locatie was overigens gemakkelijk te vinden, ook al was er een aangemeld forumlid, die zowaar redelijk dichtbij woonde, die ruim 3 kwartier later kwam.
Ook waren er wat afwezigen die blijkbaar de meeting vergeten waren. Wat wil je ook met dat warme (zeer rokvriendelijke) weer.

Nadat we uiteindelijk een terrasje hadden gevonden waar we met z'n twaalven terecht konden, hebben de meesten een wafel en een drankje genuttigd. Daarna zijn we wat rond gewandeld, maar ook weer niet zover dat Rokkenrob niet mee had gekund😀.

Na een tweede terras te hebben gevonden, bleken daar een paar jongens besloten te hebben in een soort kilt-outfit een bachelor-party te houden. Na een paar gezamenlijke foto's zijn zij verder de stad in gegaan.

Ik vond het leuk een aantal forummers nu ook eens live te hebben gesproken. Een foto link zouden we nog krijgen.

John
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Bijeenkomst voorjaar 2018

Bericht door RokkenRob »

john schreef: 16 mei 2018 23:28 Daarna zijn we wat rond gewandeld, maar ook weer niet zover dat Rokkenrob niet mee had gekund😀.

John
Ik vind dit wel een zeer interessante uitspraak voor een iemand, die mij niet kent en nog nooit ontmoet heeft, terwijl je januari j.l zelf schitterde door afwezigheid. ;) :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Bijeenkomst voorjaar 2018

Bericht door beachlion »

john schreef: 16 mei 2018 23:28 Toch wel bijzonder te lezen dat zij die niet geweest zijn het meest behoefte hebben om te weten 'hoe het was'. ......
Ik vermoed dat het feit dat ze er niet bij waren de doorslaggevende reden was om er naar te informeren. Als van de ruim 300 leden er een paar bij elkaar komen dan lijkt me een verslag van de bijeenkomst een goede aansporing om er een volgende keer bij te zijn. En foto's van het evenement versterken dit effect alleen maar.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst voorjaar 2018

Bericht door Jos »

hier volgt alvast een korte foto impressie, naast wandelen en biertjes drinken op diverse terrassen hebben we ook een beetje cultuur gesnoven :)
IMG_0875 2.jpg
IMG_0880 2.jpg
IMG_1044 2.jpg
IMG_1067 2.jpg
IMG_1077 2.jpg
Bijlagen
IMG_1095 2.jpg
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst voorjaar 2018

Bericht door WesleyN »

Mooie foto impressie. Ziet er gezellig uit met een biertje. Proost!
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie