Oproep voor een bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Lucas heeft mij via een pb gevraagd of ik een oproep wil plaatsen om even te polsen of er genoeg animo is voor een bijeenkomst. Hij gaat uit van een minimale opkomst van 5 mensen. Daarnaast heeft hij mij gevraagd of ik ook vrouwen ken die het rokdragen door mannen ook steunen. Ik ken er wel een aantal, alleen zou ik dan nog even aan hen moeten vragen of ze sowieso bereid zijn bij zo'n bijeenkomst aanwezig te willen zijn. Het geeft natuurlijk wel een positieve kracht aan het rokdragen door mannen als er ook een aantal vrouwen bij aanwezig zijn. Niet alleen als wij met alleen mannen rond de tafel zitten. Dus ik roep bij deze ook de leden op die naar zo'n bijeenkomst willen komen en die vrouwen kennen die weten van hun rokdragen, en daar ook positief mee begaan zijn uitdrukkelijk te komen.

Pas als er voldoende mensen zijn die ook daadwerkelijk komen, dus niet zeggen te willen komen en later alsnog niet op komen dagen, maar echt de serieuze mannen, dan wordt er een datum voorgesteld en een lokatie.

Dus het is aan jullie wie er ook echt willen komen.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door rokwens »

Voor Belgie is Breda prima, als de datum uitkomt kan je op me rekenen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Breda had ik ook al in gedachte. Is voor mij ook nog prima te bereizen.

Okay dan zijn we al met zijn vieren. Ik had begrepen van Lucas dat zijn vriendin dan ook er bij aanwezig zal zijn.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door rokwens »

Misschien wil Fashion Victim ook nog wel eens komen, maar voor hem is dat wel een hele trip vanuit Groningen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Fashion Victim woont in de buurt van Den Bosch.

Dat is dan nog prima te doen.
Lucas
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2008 08:04
Locatie: Antwerpen België

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door Lucas »

Hallo rokster,

Thanks voor de oproep.
Ik ga zeker komen. Breda is wel vrij ver voor mij, maar als ik er een dagje uit van kan maken is het wel haalbaar!

Idd, mijn vriendin wil dit steunen en komt waarschijnlijk ook mee!!!

Groetjes
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Hee wat lees ik nou 'waarschijnlijk;. Toch enige gêne van haar kant ?

Ik ga nu ook polsen of ik nog wat vrouwelijke kennissen zo ver kan krijgen dat zij ook mee komen. Want ik heb nu eerst even moeten wachten of er animo voor deze bijeenkomst is.

Jij bepaald maar of je wilt dat het nu al definitief gepland kan gaan worden. Zo ja, dan moet er een datum geprikt gaan worden die voor iedereen gunstig ui komt.

Geef maar even een seintje. Dan pas kan ik mijn rokdragende vrouwelijke kennissen en bekenden vragen of ze mee willen, want dat weet ik nog helemaal niet. Ik heb nog geen enkele van hen gevraagd of ze ook mee willen. Dat is dus ook nog even een vraag.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door willi »

Leuk idee Rokster om een dagje op stap te gaan met de rokkers en dames; en ook goed voor een nieuw lid als Lucas. Ik zelf ben van nature niet zo’n stapper, maar begrijp dat het best gezellig en vooral heel nuttig kan zijn.

Succes!
Willi
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Ik had jou er ook graag bij gehad. Jij draagt het op een wijze uit zoals het er ook uit moet gaan zien. Denk er nog eens rustig over na, al is deze ontmoeting voor jou alleen maar een eenmailige aangelegenheid, wat ik wel zonde zou vinden, omdat er al jammerlijk zo weinig animo is. Zo komt het er nooit door. Dan staan we over 10 jaar nog op hetzelfde punt. Als dat is wat wij willen, wat ik mij overigens niet voor kan stellen moeten we 'stil in een hoekje blijven zitten, en ons vooral niet verroeren, van :o als men ons eens zou zien in rok e.d. dat is een zonde :oops: . Om nog maar te zwijgen dat ze je haast zouden verbannen, waarheen ? Ben ik soms Napoleon ? :lol: :!: :( :roll:
Peter v

Re: Oproep voor een bijeenkomst

Bericht door Peter v »

willi schreef:Leuk idee Rokster om een dagje op stap te gaan met de rokkers en dames; en ook goed voor een nieuw lid als Lucas. Ik zelf ben van nature niet zo’n stapper, maar begrijp dat het best gezellig en vooral heel nuttig kan zijn.

Succes!
Willi
Onder "stappen"valt veel te verstaan. Ik denk dat het een dagje wandelen, ergens wat drinken, eten, ( eigen eten en drinken mee mag natuurlijk ook) en dan wel in bv Breda. dat is een mooie stad om wat in om te slenteren, kleding winkels bezien, tenminste voor diegene die dat leuk vinden.... Maar dat kan allemaal wel besproken worden. Ik zelf zie het niet als "' stappen" zoals dat voor het uitgaan leven bedoeld is.

Ik ben bij de laatste bijeenkomst in Breda geweest en heb er van genoten, gewoon wat genieten van een mooie stad, en de mooie winkels daar. ik ben zelfs daarna apart nog een keer heen gegaan, met een Trekpleister trein korting kaart. Maar dan kan ik ook erg genieten van winkelen, in de vele overwegend dames kleding zaken.... :D ;)

Natuurlijk als je een ""normale"" mannelijke man in rok bent, heb je dan geen belang in om in kleding zaken om te slenteren. Dat is begrijpelijk. Niets moet, alles kan. Alles in overleg. Het voornaamste is dat wij mannen die rokken dragen elkaar in levend lijve ontmoeten en elkaar leren kennen, zonder ook wat dan ook op een ander op te dringen. Wij zijn allemaal verschillend, zowel in geest als kleding, maar hebben een wederzijdse respect en gemeenschappelijk interesse, namelijk de vrijheid om ons te kleden zoals dat ons belieft, in rok / jurk dan wel.
Gesloten