verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gesloten
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door RokSterNL »

Hallo beste mensen,

Er heeft een bijeenkomst plaatsgevonden op kleine schaal.

Wat eerst een ontmoeting van maar 2 mannen zou worden, te weten een voormalig lid van het MSN forum bijnaam Skirter en RokSterNL heeft nog 1 man, te weten Ecokilt van het voormalige MSN forum en nu lid op dit forum zich ook naar Breda begeven. We hadden afgesproken omstreeks 13.00 uur aldaar, maar mijn trein arriveerde pas om 13.10 uur. Ik werd door beide opgewacht bij het perron waar ik vanuit Den Haag aan kwam. Daarna zijn we naar het centrum van Breda gewandeld en hebben eerst nog ergens een broodje gegeten. Vervolgens zijn we onze weg verder gegaan naar een aantal winkels waar we nog even rondgekeken hebben tussen de dameskleding of er leuke rokken tussen zaten. Voor mij waren die er wel, alleen jammergenoeg niet meer in mijn maat. Maar kijken kan net zo leuk zijn om ideeë op te doen. Op een gegeven moment hadden we er wel genoeg van en zijn toen later nog iets gaan drinken bij een café 'Het Hart van Breda'. Aangezien het bij vertrek omstreeks 16.00 uur was konden we onze trein niet meer halen. We zijn toen nog even wat rond blijven wandelen, en daarna richting het station gelopen. Ecokilt en Skirter hadden de trein richting Tilburg van 17.10 uur en ik de trein richting Den Haag van 17.20 uur.

In ieder geval een geslaagde dag, alleen jammer wederom zo weinig animo om ook eens zo'n bijeenkomst mee te maken. Het was al meer dan 3 jaar geleden dat ik Skirter voor het laatst ontmoet had. Hij zei nog tegen mij voordat ze met de trein vertrokken, dat het nu geen 3 jaar meer moet duren voor we elkaar weer zien. De volgende keer zouden ze het leuk vinden als ik eens naar België af zou reizen. De bijeenkomst zal dan in Antwerpen zijn. Hopende dat er dan meer mannen uit België zelf komen van het forum en ook uit Nederland die vlak bij België wonen qua afstand om te reizen.
Bijeenkomst 6 december
Bijeenkomst 6 december
Van links naar rechts:
RokSterNL, Ecokilt en Skirter
Bijlagen
RokSterNL en Skirter.JPG
Peter v

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door Peter v »

Ontmoeting en weerzien, zoals geschreven weer een leuke dag.
Mooi hoe het dragen van een rok verschillende mensen bij elkaar kan brengen. Als ze tenminste op komen dagen.

Blijkbaar is de animo om andere mannen te ontmoeten die ook iets gemeen hebben met dat wat "jij" de rok dragend man ook bezig houdt niet zo groot. Dat vind ik wel jammer. Gezien dat de drie heren een leuke dag er van gemaakt hebben. Zij hebben er van genoten. Hopelijk stimuleert deze ontmoeting toch anderen om aan een bijeenkomst mee te doen. Zie het als een dagje uit. Lekker er even uit, in rok.
Peter v

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door Peter v »

Heb een vermelding gevonden van vermoedelijk jullie drieën, van een persoon met woonplaats Breda.
Was gedateerd maandag, maar het is vast de zaterdag waar na gerefereerd wordt.
Quote:
Ik heb dat gisteren meegemaakt, drie overduidelijke mannen, overduidelijk in een rok in een overvol winkelcentrum, hoewel ik maar een momentopname heb meegemaakt, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hen geen strobreed in de weg gelegd werd.

De tolerantie (of zo wilt desinteresse) van de grote boze buitenwereld is veel groter dan er hier wel eens wordt gesuggereerd. (waarschijnlijk zelfs groter dan hier )
End quote.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door RokSterNL »

Waar heb jij precies vandaan, want ik ben hier wel bijzonder in geïnteresseerd ?
Peter v

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door Peter v »

Op een andere forum.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door RokSterNL »

Inmiddels ben ik er al achter via jou.

Bedankt alvast.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag van de bijeenkomst Breda op zaterdag 6 december 2008

Bericht door Jos »

ik wil toch nog even reageren op jullie bijeenkomst van 6 december. Ik heb toen als gast de discussie vooraf en achteraf gevolgd en vond het jammer, dat niet meer konden komen.
Ikzelf moest werken dat weekend, anders was ik misschien wel gekomen vanuit zuid Limburg.Ik hoop dan ook, dat jullie hiermee door gaan.

Ik heb ook laatst iemand ontmoet, die heel open stond over de man die een rok draagt. Zelf was zij al vaker aanwezig geweest bij een groepje mannen, die zich als vrouw verkleden, en zo een gezellige avond hadden. Ikzelf heb daarop gereageerd, dat het voor mij anders was.
Ik heb haar ontmoet, toen ik via marktplaats damesschoenen wilde kopen met een laag onopvallend hakje. Toen ik de schoenen bij haar thuis ging halen, vertelde ik haar, dat de schoenen voor mij waren en heb ze meteen gepast. Vervolgens een heel leuk, lang gesprek gehad.
een fervent rokdrager
Gesloten