Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Inuk
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 aug 2007 08:13
Locatie: Almelo in Overijssel

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Inuk »

Hallo Peter,
Regelmatig ga ik naar het Noorden, meestal naar Groningen, maar ik wil dat graag combineren met een ontmoeting in Leeuwarden.
Warme groet,
Walter
Peter v

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Peter v »

Hallo Walter, je bent van harte welkom. Zoals je zelf vast al heb kunnen zien, er zijn er maar weinig die zich hebben aangemeld als geïnteresseerd in een ontmoeting in Friesland. Ik ga vanzelf niet voor Jan met de korte a. naam een hele dag ergens zitten te wachten op mensen die niet komen. Pas als er een paar mensen duidelijk te kennen geven dat zij belangstelling hebben, zal ik een datum prikken, en kunnen wij elkaar ontmoeten. Één op één kan altijd. Ergens in Leeuwarden. Ik zit zelf te denken aan de restaurant van V & D.

Eenieder die een lid wil ontmoeten kan dat wel hier aangeven, of de lid zelf mailen.
Echter het is de bedoeling om het bezwaarlijke van grote reis afstanden te minimaliseren door in enkele regio's verdeeld over het land ontmoetingen te realiseren. Ik woon dicht bij Leeuwarden, en voor Friesland en aanliggende provincies is het een geschikte locatie. Als een aantal van ons elkaar ontmoeten in levende lijve, krijgt het rok dragen een meer werkelijkheid gehalte, voel je niet als enige, krijgen forum leden een gezicht.

Walter, als jij naar Groningen gaat, laat het even weten, dan zouden wij misschien tezamen daar heen kunnen, met de trein, of evt. bij elkaar in de auto.

Peter v
Inuk
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 aug 2007 08:13
Locatie: Almelo in Overijssel

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Inuk »

Omdat ik in onregelmatige diensten werk, kan ik ook door de weeks. Wel moet ik een datum hebben, zodat ik eventueel een dienst kan ruilen als ik op die dag niet vrij ben.
Mee rijden is prima, maar als ik door ga naar Groningen kan ik jullie niet thuis brengen. Maar als we met een paar mensen ga, dan wil ik wel een dagje op en neer naar Leeuwarden.
Ik hoor wel van jullie.
Warme groet,
Walter

ps: in mijn auto mag gerookt worden, doe ik namelijk ook.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door RokSterNL »

Ik ben ook van plan te komen mits er een bijeenkomst plaats vind.

Inuk, als jij dan gaat kan je mij dan thuis op halen en dat wij gezamenlijk daar naar toe rijden ?

Uiteraard betaal ik je dan de benzinekosten.

Laat het even weten alsjeblieft.

Ook ik ga natuurlijk niet voor Jan Punt daar naar toe.

Groetjes van RokSterNL
Inuk
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 aug 2007 08:13
Locatie: Almelo in Overijssel

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Inuk »

Hallo Rokster,
Gezellig als je mee rijd en over de kosten praten we nog wel.
De volgende data ben ik vrij: 14-10, 17-10, 23-10, 28-10, 29-10, 02-12.
In deze tijd van het jaar kan het erg slecht weer zijn. Als het ijzelt of er ligt een dik pak sneeuw dan ga ik niet.
Ik hoor wel wat de data wordt.
Warme groet,
Walter
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door RokSterNL »

Je bedoelt waarschijnlijk met de data de data in november en eentje heb je vermeld in december.

Ik zal alvast de data geven van de data die jij hebt vermeld, die voor mij kunnen.

28 nov., 29 nov. of 2 dec.

Nu is het alleen even afwachten wanneer Peter v kan.

Peter v, als jij uit 1 van deze data een keuze wilt maken ?

Laat het even weten.

Groetjes van RokSterNL

Inuk schreef:Hallo Rokster,
Gezellig als je mee rijd en over de kosten praten we nog wel.
De volgende data ben ik vrij: 14-10, 17-10, 23-10, 28-10, 29-10, 02-12.
In deze tijd van het jaar kan het erg slecht weer zijn. Als het ijzelt of er ligt een dik pak sneeuw dan ga ik niet.
Ik hoor wel wat de data wordt.
Warme groet,
Walter
Inuk
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 aug 2007 08:13
Locatie: Almelo in Overijssel

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Inuk »

:D :D Na de nachtdienst was ik toch niet zo helder meer, het gaat om November en December.
Warme groet,
Walter
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door RokSterNL »

Hallo Inuk,

Ja want anders moeten we tot volgend jaar wachten :D.

Peter v, maak dus een keuze uit 28 nov., 29 nov. of 2 dec.

Laat het maar even weten via het forum, dan kunnen we iets concreets plannen.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door Peter v »

Hallo Heren, Die data zijn alle geen probleem voor mij.
En uiteraard alleen met normale weers omstandigheden.
Ik heb nog een andere lid ervan op de hoogte gesteld, en wacht heel even op zijn antwoord.

Ik neem aan dat het dan bij mij in huis gehouden wordt? Jullie zijn er van harte welkom.
Zo kunnen wij ongestoord discussiëren.
Wij kunnen natuurlijk ook in een restaurant gaan zitten, in Leeuwarden centrum, door de week, als dat jullie voorkeur verdient. B.v. V & D. La Place, een redelijk grote restaurant. Met voor de liefhebbers prijzig maar heerlijke gerechten.
Zondag 2 Dec kan dat in ieder geval niet. Dan is mijn huis de enige optie.

Nog even dit: om misverstanden te voorkomen;
I.v.m. een respectvol omgang met elkaar, wil ik nogmaals voor de goede orde herhalen wat ik al eerder heb gepost over de omstandigheden waaronder een bijeenkomst gehouden wordt:
Of in een neutraal openbaar gelegenheid, dit vaak inverband met een centraal lokatie, en evt. het prive houden van de woon lokatie van de leden, of bij één van de leden thuis.

En de kwestie roken. Discussie over wel of niet roken is hier niet aan de orde, dat moet ieder voor zichzelf uitmaken.
Echter roken en omgang met anderen wel.
Als wij bijeenkomen in een openbaar gelegenheid, bv restaurant, wordt dat op een niet roken sectie. Wie de behoefte heeft te roken is ten ALLE tijde vrij om zo te doen, ergens elders. Daar wordt door de anderen altijd rekening mee gehouden, gewoon respectvol omgang.
Zo is roken voor niemand een probleem.
Heeft niemand er last van en hebben wij een respectvolle omgang met elkaar.

Hoe het moet in een privé auto moet onderling geregeld worden, maar ik mag wel aan nemen dat als er een niet rokende forum lid mee rijdt, er dan niet in de auto gerookt wordt, maar naar behoeft rook stoppen ingelast worden. Dat was luid op denken.

Ik zelf ben niet een roker, en er wordt in mijn huis niet gerookt, ook niet staande in de open deur, en is het bij mij geheel rook vrij.
Het is ook niet prettig om in de nabijheid van iemand te zitten, die nog na dampt van rook.
Daar heeft de roker zelf ook vaak geen erg in.
Wie de behoefte heeft een rook pauze te nemen, is geheel vrij daar in. Bij mijn huis is er en overkapping buiten waar er eventueel buiten bij slecht weer naar behoefte droog gerookt kan worden.

Mocht mijn bovenstaande visie op welk manier dan ook bezwaarlijk zijn laat het aub weten.
Ieder is gewoon bij mij welkom.

Tot snel wederhoren, hopelijk morgen.
Peter v
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst regio Friesland. te Leeuwarden

Bericht door RokSterNL »

Hallo Peter v,

Even als extra informatie beste Peter en Inuk. We hebben nu pas definitief van de KPN bericht gekregen dat we per 15 november a.s. van Internet af zijn. Dus na die datum kan ik de berichtgeving niet meer volgen. Ik bedoel dus als de afspraken afgerond gaan worden. Jullie kunnen mij dan altijd wel bellen. Inuk, jij hebt toch ook nog mijn nummer als het goed is ? Alleen niet mijn nummer a.u.b. op het forum plaatsen wil dit wel graag verder privé houden.

Nou van mij is het duidelijk of ik rook of niet, want je hebt mij al reeds eerder in Den Haag ontmoet.
Nee ik rook helemaal niet.

Vind ik hartstikke tof als we bij jou evt. thuis ontvangen kunnen worden. Praat wel zo relaxed. Daar tegenover staat wel als we weer bij La Place gaan zitten vallen we tenminste op tussen de menigte. Als we willen dat mensen bekend raken met het rokdragen door mannen is dat natuurlijk een hele goede optie. Uiteraard kunnen we ook bij jou thuis komen, en later even wat ondernemen naar buiten. Alleen is er een probleem voor die met de auto komt dat het natuurlijk wel vrij parkeren moet zijn in de stad, want als je 2 Euro per uur moet betalen om te kunnen parkeren schiet dat ook niet op. Peter v, weet jij of er in Leeuwarden vlakbij V&D vrij parkeren is ?

Mogelijkheden genoeg. Ik kijk er tenminste met veel plezier naar uit. Uiteraard als het weer het toe laat. Sinterklaas gaat ook niet het dak op als het te hard waait :D.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie