Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door RokSterNL »

Even voor de andere mensen die komen. Ik heb gekeken op de website van de Nederlandse Spoorwegen.
Mijn trein arriveert om 13:10. Om nu een trein eerder te nemen, dan moet ik zowat een uur daar staan wachten. Die trein arriveert om 12.10. Dus dan weten jullie dat jullie wel op mij moeten wachten.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door jptje »

we blijven gewoon op iedereen wachten die komt
gr jp
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Ludwigcw »

Allé, de teller van personen die meedoen staat op vijf man ! We zullen daar maar zeven van maken zeker . ;)
Je mag ' Andro Gyn ' en mijzelf ' Ludwigcw ' er ook bij noteren. Wij komen samen af naar Breda.
Onder voorwaarde van geen pers of fotografen van wat dan ook ( heb vorig jaar slechte ervaring gehad met de pers, maar was met mijn werk gerelateerd, en had niks met rokken van doen). En wanneer blijkt dat er uiteindelijk toch maar drie of minder mensen zullen afkomen, zouden wij dan ook niet meer komen. Niet dat die resterende drie ( of minder ) het ontmoeten niet waard zijn, maar wij komen van aan de Vlaamse kust tegen Frankrijk aan, en voor zo'n trot ( rit ) willen wij wel eens volk ontmoeten.

Dus laat onze inspanning dat we doen om van zo ver te komen anderen inspireren om ook een inspanning te doen om alsnog af te komen !! ;)

Groeten

Ludwigcw
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Jos »

oke ludwig en androgyn

dat is ferme taal, daar kunnen we iets mee, Van harte welkom alvast.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door RokSterNL »

Dat vind ik nou eens leuk, dat mensen er de moeite voor nemen van zover te komen.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Viqueen »

Ik heb ook een email gehad,waarvoor dank.Maar ik kan voorlopig niet,enerzijds omdat ik een opleiding volg[zaterdagen] en anderzijds omdat ik nog niet zover ben.

Ben wel laatst met mijn zus naar amsterdam geweest te winkelen,in laarzen en legging en ben daar erg trots op.Toch had ik het gevoel bekeken te worden als iemand van een andere planeet,maar goed nog even en dan ben daar ook overheen.Wel een goede stad om zoiets te proberen,meesten accepteren je wel.Wel een mooie ervaring,en ga ik vaker doen.

Veel plezier gewenst.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door ecokilt »

Vergat het bijna te melden, maar ik kom ook op 10 oktober.
Rokwens, ik kon met je meerijden? Ik zal eens mailen om te zien waar we concreet afspreken.
Was Station Berchem gemakkelijk?
ecokilt
jan

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door jan »

Omdat ik zeer slecht ter been ben kan ik niet naar Breda komen, ik zou jullie maar tot last zijn met mijn loopsnelheid die overtroffen wordt door een schildpad. Hoewel ik dus eigenlijk geen recht van spreken heb waag ik toch het volgende op te merken:
Ik draag alleen rokken als het daar weer voor is, zoals vandaag, en morgen ga ik weer in rok naar de markt in Leiden, al was het maar voor de terrasjes. We hebben geluk met het weer momenteel maar het zit er dik in dat dat op 10 oktober niet het geval zal zijn. Waarom wordt zo'n bijeenkomst niet in het zomerseizoen gehouden? Natuurlijk kan je dan ook regen treffen maar in ieder geval is dan de temperatuur goed.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door RokSterNL »

Dat klopt wel dat dan het risico op slecht weer veel minder is, echter zijn veel mensen dan vaak ook al buiten huis, of op vakantie.
jan

Re: Aanmelden voor de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door jan »

Tja, daar heb je een punt, maar als de datum vroeg in het jaar wordt gekozen kan men er rekening mee houden bij het plannen van de vakantie.
Gesloten