Rokseizoen 2020

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Redhawkje

Re: Rokseizoen 2020

Bericht door Redhawkje » 11 mar 2020 07:13

beachlion schreef:
10 mar 2020 02:48
En er kon weer een onverwachte zachte dag bijgeschreven worden. Het werd een ietsje boven de 20 ondanks de straffe wind. Het was warm genoeg voor blote benen. Voor de gelegenheid heb ik ook maar het winterse vachtje er af gehaald. Het voelde lekker fris aan. Te voet boodschappen doen werd een aangename onderneming.
I0351918qq.jpg
Ik blijf het toch apart vinden dat je weinig en/of zeer slechte voetpaden in de US hebt. In de steden speelt dat minder, maar in dorpjes ben je meestal tot de weg veroordeeld.
Iedereen pakt de auto, ook al is het voor die 2 mile naar de Walmart.
Marica

beachlion

Bericht door beachlion » 11 mar 2020 18:02

Redhawkje schreef:
11 mar 2020 07:13
beachlion schreef:
10 mar 2020 02:48
En er kon weer een onverwachte zachte dag bijgeschreven worden. Het werd een ietsje boven de 20 ondanks de straffe wind. Het was warm genoeg voor blote benen. Voor de gelegenheid heb ik ook maar het winterse vachtje er af gehaald. Het voelde lekker fris aan. Te voet boodschappen doen werd een aangename onderneming.
I0351918qq.jpg
Ik blijf het toch apart vinden dat je weinig en/of zeer slechte voetpaden in de US hebt. In de steden speelt dat minder, maar in dorpjes ben je meestal tot de weg veroordeeld.
Iedereen pakt de auto, ook al is het voor die 2 mile naar de Walmart.
Als je een Western film bekijkt kun je het antwoord al raden. In de meeste gebieden in de USA is het trottoir (sidewalk) een deel van het huis of het grondstuk waar het huis op staat. De eigenaar van het terrein/huis wordt geacht de sidewalk aan te leggen en te onderhouden. Maar niet iedereen legt een sidewalk aan of geeft het voldoende onderhoud.

En zo kan het gebeuren dat je op de sidewalk loopt en plotseling in het gras staat omdat een volgend huis niet van een sidewalk is voorzien. De huiseigenaren dwingen een sidewalk aan te leggen heeft geen hoge prioriteit omdat het meeste transport met de auto gebeurd. Soms is er een steile strook langs de weg waardoor een sidewalk zonder afgraving niet mogelijk is.

In stedelijke omgevingen begint men de fiets te ontdekken en worden er mondjesmaat fietsstroken op het asfalt geschilderd. Of er staan bordjes met de opwekking "share the road."
Share-Road-Sign-K-4296.gif
Share-Road-Sign-K-4296.gif (6.23 KiB) 510 keer bekeken
Maar een uitgebreid stelsel van fietspaden zoals in Nederland is nog een illusie. Dan moet er nog heel wat water door de Mississippi stromen.

La2rryCarroll
Contacteer:

Bericht door La2rryCarroll » 15 mar 2020 19:01

ziet er echt gaaf uit
Om dergelijke kleding te dragen, moet je een sportlichaam hebben. En hiervoor is het absoluut noodzakelijk om te sporten en je dieet te volgen. Ik doe dit via deze site www.funandfood.nl omdat het erg handig is voor mij. Ik raad je aan om te kijken en te evalueren.
Laatst gewijzigd door La2rryCarroll op 26 mar 2020 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

beachlion

Bericht door beachlion » 15 mar 2020 23:22

La2rryCarroll schreef:
15 mar 2020 19:01
ziet er echt gaaf uit
Bedoel je het verkeersbord of iets anders?

Als het het verkeersbord is, er zijn er meer.
https://mutcd.fhwa.dot.gov/services/pub ... /index.htm

La2rryCarroll
Contacteer:

Bericht door La2rryCarroll » 20 mar 2020 12:14

dank je wel

Plaats reactie