Waar ben ik te zien?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Peter v

Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Hallo, waar ben ik te zien? In rok natuurlijk.
Morgen, 13 Oktober, ga ik met de trein naar Den Haag.C.S. via Amersfoort. Vertrek om 07.04 vanuit Leeuwarden.

vr.gr.
Peter v.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door RokSterNL »

Hee, dan kom je in mijn stad, misschien een idee om iets af te spreken aldaar ?

Lijkt mij leuk je dan eens eerder te ontmoeten dan dat ik in de gelegenheid ben om naar Leeuwarden te komen.

Hoor nog wel van je als je dit op het forum leest voor die tijd.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Ik ben zaterdag 13 Oktober naar Den Haag geweest met de trein. Geen enkele opmerking gehad, en zelfs ook geen nakijken gemerkt. Niet op de perrons en ook niet in de trein of trams zelf. Heb RokSterNL daar getroffen, wij hebben veel gepraat over het rok dragen en ook algemene zaken. Het was een erg leuke dag.

Het moet natuurlijk klikken, maar het is erg leuk om met een mede rok drager te praten. Ik raad het echt aan. Maar je moet toch echt wel publiekelijk gaan dragen. Anders wordt het nooit wat. Niet voor jezelf en ook niet voor anderen. Ik was in ieder geval weer heerlijk weg in een rok.

Had mooi gebruik gemaakt van de voordeel actie van de Trekpleister, trein kaart voor nog geen €10,00 voor zaterdag en zondag, onbeperkt reizen voor één persoon. Echt een aanrader, maar wees er snel bij.

Peter v
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door RokSterNL »

Ik heb het als een zeer ontspannen, plezierig en gezellige ontmoeting ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar. Aangezien ik Peter v natuurlijk nog nooit eerder had ontmoet. Dit vind ik juist het leuke aan bijeenkomsten dat je nieuwe mensen leert kennen die hetzelfde doel nastreven. Maar er mogen natuurlijk altijd wel meer mannen op af komen.

Jammergenoeg heb ik tot op heden met de bijeenkomsten die ik heb georganiseerd niet echt veel succes gehad. Als er al mannen op af kwamen kon je die op 1 hand tellen. Het hoogste aantal was ooit 5 mannen in rok. Nou zo komt die rok er natuurlij nooit in.

Dus beste rokdragende mannen, kruip eens uit je holletje. Het zal zeker de eerste keer wat spannend zijn. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik denk dat de meeste mannen die ooit die stap naar buiten gemaakt hebben in een rok hetzelfde hebben meegemaakt. Als je dan ziet dat het mee valt, zal iedere keer dat je weer in rok naar buiten gaat, dat de spanning steeds meer gereduceerd wordt, tot uiteindelijk een minimum of helemaal niet. Dus laat je niet weerhouden.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Hallo, ben je toevallig op de 17e November ook in de verzamelaars beurs, Heb je kans dat je mij tegen komt. Ik ga daar heen met de trein van uit Leeuwarden.
Bedoeling is de trein van 06:32, maar kan ook de trein van 07:04 worden.

Peter v.
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Peter v schreef:Hallo, ben je toevallig op de 17e November ook in de verzamelaars beurs, Heb je kans dat je mij tegen komt. Ik ga daar heen met de trein van uit Leeuwarden.
Bedoeling is de trein van 06:32, maar kan ook de trein van 07:04 worden.

Peter v.
Zie ik ook andere rok dragend "verzamelaars" daar morgen?

Peter v
Peter v

Re: Waar ben ik te zien?

Bericht door Peter v »

Vandaag dus naar Utrecht, de verzamelbeurs in de Jaarhallen. Met de trein naar en van Utrecht.

Ik ben vandaag de gehele dag geweest. In kol trui, geruite rokje, +/- 10 cm boven de knie, fijne net pantys met bloem motief, en rij laarzen, naan geweest, en er was maar één keer een man die bij hoog Katrijna naar mij kijkend met de vinger op zijn hoofd rond draaiend deed, en ik keek hem gewoon rustig nee schuddend aan. Voor de duizenden mensen van die dag, mag er wel één domme figuur tussen zitten, toch? Zijn probleem. Voor de rest geen enkele opmerking, behalve een vrouw die zei wat heb je mooie laarzen aan.

Wat is het toch heerlijk om gerokt te gaan.
Peter v.
Plaats reactie