Aiaiai... tot boven de knie...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Arthur the Dutchman
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2007 23:55

Aiaiai... tot boven de knie...

Bericht door Arthur the Dutchman »

Zo'n kort rokje had ik dus uit de voorraad van mijn liefhebbende eega gevist (lichtgrijs, jeans stijl) en daar een zwarte legging onder gedaan. Vanavond met een zwart-grijs gestreepte trui van NewYorker erboven; ziet er stijlvol uit. Aldus gekleed begaf ik mij naar de Bibliotheek om cultuur te happen, mijn gezin voor de TV achterlatend. Voor mij was dit de eerste keer in korte rok buiten de deur en tot mijn verwondering ook zonder commentaren. Het enige wat ik opving was een stukje gesprek tussen twee bejaarde mannetjes in de koffiehoek:
- mumbel mumbel mumbel héla moet je mumbel mumbel mumbel
- nou, dat dragen ze in Schotland ook, dus waarom niet?
- da's waar mumbel mumbel mumbel
Dat deed me deugd! Mijn zelfvertrouwen groeide zienderogen, alsmede mijn voornemen vaker kort gerokt de wereld te confronteren met mijn strak verpakte kuiten.

groeten,
Arthur.

PS: het enige echte commentaar wat ik rechtstreeks kreeg op deze korte rok was van mijn vrouw; "Ooeehhh! Sexy legs!!"
Peter v

Re: Aiaiai... tot boven de knie...

Bericht door Peter v »

Voelt Goooeooeooeod! 8-)

Goed voor jou, nu vaker herhalen, en genieten!
bedankt voor jou bijdrage.
Ik krijg ook regelmatig opmerkingen van 'wat heb jij mooi sexy benen!, van vrouwen! :shock: 8-)
Ik loop dan wel in rokjes boven de knie, met diverse soorten pantys, ook heel fijne net pantys, met motief, is echt wel mooi :? 8-) en dan meestal met laarzen, maar ook soms met pumps.

vrouwen waarderen mannen die lef hebben, die er goed uit zien, dwz, een prettige kleding combinatie aan hebben.

Peter v.

PS van de vrouwen die ik spreek, is er nog geen één geweest die het niet prachtig heeft gevonden, en zij begrijpen allemaal niets ervan dat andere vrouwen het niet willen. Het is zo leuk om aan gesproken te worden, door vrouwen, die apart naar je toe komen om je te complimenteren.

Wees altijd correct, verzorgd, niet "ordinaire" en geniet er van, dat valt op in positieve zin, of je erg "mannelijk"of wat "vrouwelijk " gerokt bent maakt niet uit.
Plaats reactie