In rok vrijwilligerswerk gedaan

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

In rok vrijwilligerswerk gedaan

Bericht door RokSterNL »

Gisteren voor de 1e keer mijn vrijwilligerswerk in rok gedaan. Ging heel fijn. Kwam direkt al de coördinatrice tegen. Heb uiteraard niets gezegd van van ik ben nu dan in rok. Zij was wel geïnteresseerd of het na de operatie weer goed met mij ging. Terug op de afdeling van mijn moeder vroeg een bewoonster zelfs aan mij of ik Schots was. Had gewoon een jeansrok met plooien aan. Zij vond dat mannen evengoed rokken moeten kunnen dragen, want vrouwen dragen ook broeken zei ze. Die vrouw is overigens in de 80. Dus het is mij goed af gegaan.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In rok vrijwilligerswerk gedaan

Bericht door Wiha »

Dag Rokster,

Hardstikke leuk dat het goed is gegaan met het vrijwilligerswerk. Ik neem aan dat je je nu veel prettiger voelt. Was het overal maar zo dat je zonder problemen als man in rok naar het werk kan. Dus de coordinatrice heeft niet eens iets over je rok genoemd die eerste keer?
Veel rok plezier bij je vrijwilligerswerk.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok vrijwilligerswerk gedaan

Bericht door RokSterNL »

Hallo Wiha,

Een wat late reactie, maar mijn artikel had ik even toen via een pc daar in het verpleeghuis geplaatst. In de hoop dat ik er nog weleens tijd voor zou hebben zolang wij nog geen internet hadden, maar helaas.

Nee, de coördinatrice heeft niets over mijn rok gezegd. Ik ga haar ook niet om een reactie vragen. Moet uit haarzelf komen vind ik.

Overigens rok ik nog steeds door het verpleeghuis.

Dus geen probleem zoals zij het in haar gedachte had.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie