Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door RokSterNL »

Vandaag ga ik naar de Brabant Hallen in Den Bosch voor de SP manifestatie tegen de kaalslag tegen de WSW, Wajong-ers, WWB-ers en mensen met een arbeidsbeperking. Aangezien ik ook in 1 van die doelgroepen zit, ga ik ook. En natuurlijk ook omdat ik sinds een maand SP lid ben geworden.

En jullie raden het al, ik ga ook in rok, zoals altijd. Hoe kan dat ook anders.

Mijn verhaal over vandaag als ik iets te melden heb, komt misschien wel. Mits er iets te vertellen is. :D
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door masker »

Fijne dag vandaag!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door mrcsk »

Nog een prettige dag verder.
We zullen het wel horen hoe het gegaan is.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
jan

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door jan »

Hoe ben je ernaartoe gegaan, Rokster? Toch niet laarzen, panty's en rok? Da's vragen om een blaasontsteking!
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door RokSterNL »

Dank jullie wel allemaal.

@Jan: Nee ik had een legging aan en laarzen. Ik vind een panty nu te dun en dus ook te koud.

Vlak voordat ik de Brabanthallen in ging kreeg ik buiten al direkt van een vrouw van de SP een compliment dat ze het stoer vind dat ik zo in rok en laarzen naar de manifestatie ben gekomen en laat zien wie ik ben.

Ze heeft ook nog een foto van mij gemaakt met mijn pocketcamera. Deze zal ik eerders nog wel plaatsen. Je kon ook weer een gratis foto laten maken zoals vorige week tijdens de Nieuwe Ledendag in de Tweede Kamer.

Het was een men had gerekend op 750 mensen, maar er waren 1.500 gekomen. De zaal was te klein om iedereen te kunnen plaatsen, dus moesten mensen in de grote hal er achter blijven mee kijken. Job Cohen, Agnes Jongerius van de FNV, Emile Roemer van de SP hebben allemaal gesproken. Daarbij werd het geheel aan elkaar gepraat door Carry uit Rotterdam. Harryt Slinger zong nog een aantal nummers van Drukwerk. Vincent Bijlo was er. En ook hij heeft nog gesproken. Dit is pas het begin van de strijd tegen dit kabinet. Bij binnenkomst werd ons een bekertje tomatensoep overhandigd van de SP. Ja hun logo is de tomaat. Bij het weggaan kregen we nog een doos met brood, en drinken en een appeltje voor de dorst. Omstreeks 14.30 uur zijn we toen weer richting Den Haag gegaan waar ik omstreeks 16.00 uur thuis in mijn huis was.

Een ieder geval een gezellige dag. En er komen er nog meer.
Bijlagen
RokSterNL tijdens manifestatie Armoede werkt niet in de Brabanthallen in Den Bosch
RokSterNL tijdens manifestatie Armoede werkt niet in de Brabanthallen in Den Bosch
RokSterNL tijdens de manifestatie Armoede werkt niet in de Brabanthallen in Den Bosch
RokSterNL tijdens de manifestatie Armoede werkt niet in de Brabanthallen in Den Bosch
jan

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door jan »

Mooi op tijd terug, Rokster. Je hebt het dus zelf op het NOS-journaal kunnen zien. Ik heb goed gekeken maar jou niet gezien.
De bekers soep waren wel in beeld.
Hoe was de soep?
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door Viqueen »

Zo'n spijkerrokje staat ook mooi bij een zwarte legging.Mooi dat je een geslaagde dag hebt gehad.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Mooi op tijd terug, Rokster. Je hebt het dus zelf op het NOS-journaal kunnen zien. Ik heb goed gekeken maar jou niet gezien.
De bekers soep waren wel in beeld.
Hoe was de soep?
@Jan: Ik heb het ook gezien, en zitten kijken of ik soms toevallig in beeld ben geweest.

Was wel lekker met die kou Jan.

Zo'n spijkerrokje staat ook mooi bij een zwarte legging.Mooi dat je een geslaagde dag hebt gehad.


@Viqueen: Ja was zeker een hele geslaagde dag. Zo'n rokje doet het bij mij altijd goed.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door masker »

jan reijman schreef:Hoe ben je ernaartoe gegaan, Rokster? Toch niet laarzen, panty's en rok? Da's vragen om een blaasontsteking!
Een blaasontsteking wordt veroorzaakt door bacteriën die op je huid en in je darmen leven, kou heeft daar niets mee te maken. Een van de redenen waarom vrouwen veel vaker blaasontsteking hebben komt door de korte afstand tussen anus en vagina waardoor de bacteriën een makkelijke korte route naar de blaas hebben. Bij mannen komt blaasontsteking veel minder voor door de langere afstand tussen anus en penis (ingang). Bij mannen die sex hebben met mannen is de kans weer wat groter doordat er vaak contact is tussen penis en anus.
Wat wel kan is dat je een blaaskramp krijgt op basis van kou en dat is zeer onaangenaam en pijnlijk, echter dat gaat weer over op het moment dat je weer in een warme omgeving bent.

Ik zat ook al bij het journaal te kijken of ik Rokster toevallig kon spotten, maar helaas niet gezien. Wel de bekers tomatensoep die er best goed uitzagen.
Rokster de foto's zijn zeer geslaagd en je hebt een leuke combinatie uitgezocht voor de manifestatie.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Naar de grote manifestatie Armoede werkt niet

Bericht door RokSterNL »

Hoi Masker. Ik heb op de foto die met mijn camera gemaakt is geworden maar even mijn SP sleutelkoord om gehangen. Al zie je dat er niet op staan. Alleen de rode kleur.

Dat rokje hing in de kast, en ik wist niet eens meer dat ik het had, laat ik je dat zeggen. Komt omdat mijn kast afgeladen is met rokken. Ik heb meer rokken dan broeken. Die heb ik nog wel, alleen draag ik die niet meer. Ga ze toch maar niet weg doen, want je weet maar nooit komen ze nog weleens van pas. :D
Plaats reactie