Gewoon, man in rok.

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
petervandenbroeke
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jun 2011 21:50

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door petervandenbroeke »

mikvanes schreef:Viqueen:
En niet alleen dat...gister zag ik nog een vrouw lopen met xl lange benen,minirok en zwarte panty...dat draagt ze echt niet omdat het plaatje in dit geval klopt.. :lol: of voor de andere mensen om haar heen.. :lol: nee,daar wordt ze zelf gigantisch opgewonden van en loopt waarschijnlijk zeiknat,en trots dat zij het wel mag dragen over straat...amen!
Viqueen, je bent gewoon een geile man die zijn geile gedachten projecteert op die vrouw. Begrijp je nu, waarom ik zo langzamerhand de pest heb aan bepaalde mannen?

Ik heb dit punt al een paar keer proberen uit te leggen, maar je bent zo vreselijk met je zelf bezig dat het gewoon niet overkomt. Als iemand er sexy uitziet, dan mag jij dat best opwindend vinden zo lang jij je handjes thuis houdt. Maar dat jij het opwindend vindt, betekent nog niet dat die persoon het ook opwindend vindt. Ik vind dit echt een belachelijke (en ook beledigende) veronderstelling en dan druk ik me zwak uit.

Dat jij bepaalde gevoelens ervaart als je iemand ziet, betekent nog niet dat degene die daar loopt dezelfde gevoelens als jij ervaart!
Laat ik voor op stellen laten we elkaar niet aanvallen over deze.
Maar ik kan de situatie wel over zien en geloof dat u Viqueen er zeer voorzichtig mee moet zijn wat een ander doet of denkt, u kan dat nooit weten.
Dus of deze dame nat in haar broekse loop weet u niet, dus dit is niet onderbouwt commentaar en niet relevant.

Ik denk dat u in deze beter niets kunt zeggen over deze, u daar mee mensen erg boos maak en ik denk dat dat niet past op dit forum.


ik heb niet tegen u.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door Viqueen »

Maakt niet uit Peter ;)

@Willy,ik snap het ook niet Treintje en Mik waren het met een deel van mijn uitspraken [uitleg] eens,en toch gaat de discussie gewoon verder :mrgreen: het boeit me allang niet meer.

Ik vind de toevoeging van Jan wel zinvol,er is ook geen probleem we maken er hier in het Westen een probleem van :twisted:

Zo,Mik heeft weer genoeg leesvoer voor vannacht,ik ga slapen :mrgreen: ;)
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door mikvanes »

Peter:
Laat ik voor op stellen laten we elkaar niet aanvallen over deze.
Maar ik kan de situatie wel over zien en geloof dat u Viqueen er zeer voorzichtig mee moet zijn wat een ander doet of denkt, u kan dat nooit weten.
Dus of deze dame nat in haar broekse loop weet u niet, dus dit is niet onderbouwt commentaar en niet relevant.

Ik denk dat u in deze beter niets kunt zeggen over deze, u daar mee mensen erg boos maak en ik denk dat dat niet past op dit forum.


ik heb niet tegen u.
Helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door mikvanes »

Treintje:
Correctie: JIJ wordt daar opgewonden van. Of ze er zelf opgewonden van wordt betwijfel ik ernstig.

Vorige week had ik een hotpants aan met een vrouwelijke top, een zwarte panty en all-star gympen met 12 cm hoge hakken. Voor mezelf was dat totaal niet opwindend, het liep alleen maar erg lastig. (hoewel ik er goed op kan lopen moet je voortdurend je aandacht erbij houden, en echt hard kun je er ook niet mee lopen)
Het plaatje daarentegen was tamelijk sexy, en het wekte wel de belangstelling van mannelijke passanten die de blik van beneden naar omhoog lieten lopen.
Dat is precies het punt.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door mikvanes »

Treintje:
De overeenstemming waar Mik op doelt is dat rok en BH allebei vrouwelijke kledingstukken zijn. Van een BH snapt iedereen dat, maar van een rok willen we dat ineens niet meer in zien. Bij die rok worden er allerlei ingewikkelde constructies bij gehaald om maar te bewijzen dat die rok ook mannelijk is. Vandaar Mik's opmerking dat de discussie een stuk duidelijker wordt als je het woord rok vervangt door BH.
Perfect verwoord.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door mikvanes »

Willi:
De BH is zoals ik al noteerde een HULPMIDDEL speciaal voor dames, doch kan ook door mannen worden gebruikt om de illusie van borsten op te roepen, mochten ze van zins zijn de indruk te wekken een ÉCHTE VROUW te zijn. (‘T’?)

De rok is een kledingstuk als elk ander.
De bh is een kledingstuk dat normaal alleen door vrouwen wordt gebruikt. Een bh koppelen we dus aan 'vrouw'. Maar voor een rok geldt dat ook nog steeds. Dus ook die rok koppelen we aan 'vrouw'.

Dus waarom zou je als man wel een rok aan kunnen en niet een bh? Dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij het leuk vindt om jezelf te vervrouwelijken, kun je net zo goed een bh aantrekken en misschien nog wel beter.

Dan krijg je postings als deze.

Vandaag bij de HEMA een nieuwe, zwarte bh gekocht voor 15 euro. Zit zalig. Vanmiddag meteen aangetrokken en de hele middag over het strand gelopen. Verrukkelijk gevoel. Iedereen leek het heel normaal te vinden. Alleen een paar meisjes begonnen te giechelen. Het was een geweldige ervaring. Ga ik binnenkort nog een keer doen.

Ik draag al 30 jaar eigenlijk dag en nacht een bh en dat geeft nooit problemen. Overal in de wereld geweest en mensen vinden het allemaal heel gewoon. Een enkele keer geeft het wat verwarring, dan spreken ze me aan met 'mevrouw'. Maar als ik dan zeg dat ik gewoon man ben, begrijpen ze het ook wel weer. En sorry, met travestie heeft dat dus echt niets te maken. Ik draag die bh alleen omdat ik last heb van mijn rug. Dus eigenlijk op dokters voorschrift. Echte kerels dragen een bh, anders heb je toch geen lef.

Ik zag vanmiddag op het strand een lange, blonde meid in een hotpants en een zwarte bh. Wham, wat een figuurtje. Ik werd er helemaal geil van. Volgens mij was zij dat ook. Anders ga je daar toch niet zo uitdagend rondlopen? Die griet geilde er zwaar op. Waarom mogen wij als mannen dat niet? Wij zijn toch ook mensen? Waarom mogen wij onze gevoelens niet uitdragen door gewoon een bh aan te trekken. Ik voelde me daardoor wat depri worden. Het is zo oneerlijk: zij wel en wij niet. Net alsof wij een minderwaardig soort mens zijn. Waarom mogen wij ons niet uiten?
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door willi »

Mik – Mik – Mik toch, dit is weer zo’n sluwe reactie op een alleszins redelijke opmerking mijnerzijds.
Dat er tegenwoordig modeontwerpers op los gelaten worden betekent nog niet dat de BUSTEHOUDER ineens een ‘kledingstuk’ is.
De BH is en blijft een ONDERSTEUNEND HULPMIDDEL en is ook als zodanig ontwikkeld. Du moment dat een man borsten krijgt, moet/mag hij ook een BH dragen. Edoch het product is volkomen zinloos als men GEEN borsten heeft.

Is het zo duidelijk genoeg Mik?
Het koppelen van de BH aan de vrouw is min of meer vergelijkbaar met dat van maandverband, of een tampon; de fysiologie van de échte, biologische vrouw vraagt om deze producten en ‘typeert’ derhalve de ‘belichaming’ van de ‘vrouw’.

De man die tot in de perfectie de vrouw wenst te imiteren, drage dus een (opgevulde) BH met tot doel het bereiken van een vrouwelijke voorgevel. (‘T’)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door willi »

Vandaag bij de HEMA een nieuwe, zwarte bh gekocht . . . Ga ik binnenkort nog een keer doen.

Ik draag al 30 jaar eigenlijk dag en nacht een bh . . . Echte kerels dragen een bh, anders heb je toch geen lef.

Ik zag vanmiddag op het strand een lange, blonde meid in een hotpants en een zwarte bh. Wham, wat een figuurtje. Ik werd er helemaal geil van. . . Waarom mogen wij ons niet uiten?


Prachtig geciteerd Mik. Vrijwel iedereen hier op z’n nummer gezet. Leuk gedaan!
Maar zin- en nutteloos, want de BH valt volkomen ‘buiten’ het dragen van (brrr) ‘vrouwenkleding’ en hoort derhalve niet thuis op dit forum.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door jan »

Dit is geen grap:
Een mannelijk familielid kreeg op middelbare leeftijd flinke borsten en heeft dat operatief laten corrigeren.
Een BH zou plausibel zijn geweest.

Voor het benadrukken van de mannelijkheid kan een toque gebruikt worden.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Gewoon, man in rok.

Bericht door willi »

Klopt Jan, ik heb daar ook van gehoord.
Die tok is natuurlijk alleen zinvol mij een strakke broek of legging.
In de middeleeuwen schaamde de man zich er niet voor om zijn bobbel te tonen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie