rok gekocht via marktplaats, leuke reactie

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

rok gekocht via marktplaats, leuke reactie

Bericht door Jos »

van de week een rok gekocht via marktplaats, die vandaag met de post is binnen gekomen.
hieronder volgt de correspondentie:
ik heb de rok ontvangen, Alweer een rok erbij voor deze rokdragende man; ik had alleen gehoopt dat hij iets dikker van stof was voor het najaar en zo
haar reactie:
Kijk, dat vind ik nou leuk.
Vrouwen dragen de broek en mannen de rok:-)

Dikker kan ik de rok helaas niet maken, maar misschien kun je er een onderrok onder dragen.
Ik kan je op dit moment ook niet aan helpen aan een rok van een dikkere kwaliteit.

Jos, evengoed veel draagplezier ermee gewenst en nog een mooi weekend.
een fervent rokdrager
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: rok gekocht via marktplaats, leuke reactie

Bericht door Viqueen »

Zo hoort 't ,mooi ook dat steeds meer mensen het gaan accepteren die vrije kledingkeuze.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: rok gekocht via marktplaats, leuke reactie

Bericht door treintje »

Marktplaatverkopers (verkoopsters) hebben er meestal niet zo'n moeite mee, is ook mijn ervaring. Soms krijg je een leuk gesprekje of een aardige mailwisseling waarin ze aangeven dat ze het goed en leuk vinden. Het is ook één van de redenen waarom ik meestal persoonlijk mijn aankopen op ga halen. Pas nog een jas opgehaald. Is het voor je zelf? O, wat leuk! Dan moet je hem wel eerst even passen hoor.
Ik heb ook wel eens wat dingen via MP verkocht waarbij ik een enkele keer in de mailwisseling aan de koopster liet blijken man te zijn. Daar moet dan wel een aanleiding voor zijn overigens; ik wil dat niet zomaar plompverloren melden. Maar in die gevallen waarbij het ter sprake kwam leverde dat ook leuke en belangstellende reacties op.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Plaats reactie