Rommelen in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Rommelen in rok

Bericht door musa »

Ik draag alleen spijkerrokken en liever kort,in de koudere periode doe ik wel een een zwarte kousenbroek aan ,ik weet niet hoe de Nederlanders dat noemen. :D
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Rommelen in rok

Bericht door sam »

musa schreef:Ik draag alleen spijkerrokken en liever kort,in de koudere periode doe ik wel een een zwarte kousenbroek aan ,ik weet niet hoe de Nederlanders dat noemen. :D
een legging? Panty?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Rommelen in rok

Bericht door musa »

Legging inderdaad ,een panty doe ik niet aan ...dank je :)
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rommelen in rok

Bericht door Wiha »

Waldo, leuk om eens een berichtje van je te ontvangen. Knap dat je in je eigen omgeving er gewoon mee naar buiten bent gelopen. Ga zo door !! :) Volgens mij heb je je nog niet voorgesteld in de rubriek 'Wie ben ik', zou leuk zijn om daar eens iets over je te lezen over hoe bijv. je vrouw er mee omgaat en hoe vaak je een rok draagt.
Goed nu even weet on-topic voordat dit verder gaat over Waldo.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Rommelen in rok

Bericht door sam »

Vandaag na alle sneeuw en ijsbuien weer even een schoonmaakactie gepleegd. Door al die neerslag waren de ramen asgrauw. Ik had mijn middellange spijkerrok van net op de knie aangetrokken met bijpassende panty en daarop een zwarte dikke trui. Na een half uur kwam mijn buurvrouw even langs en ze maakte een praatje over het weer en de rommel die dat geeft. Ondertussen liet ze haar ogen langs mijn benen gaan maar zei verder niets. Ik ben toen weer verder gegaan en even de schuur gaan opruimen want maandag wordt het grof vuil opgehaald. Toen zij de deur uitging om boodschappen te doen glimlachte en zei mij dat het mij goed stond. Kijk, daar kan je mee wegkomen.
Plaats reactie