Rommelen in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Rommelen in rok

Bericht door sam »

Gisteren druk aan de weer geweest in huis. Dat was ook nodig want door de druk leven (en ook afwezigheid) lag alles (tijdschriften, boeken en administratie )door elkaar. Ook de stoflagen moesten weg en rommel in de vuilnisbak. Behalve een vlot shirt maar weer een spijkerrok aangetroffen, gecompleteerd met een opaque panty, want zo warm was het nou ook weer niet. Het was een tijd geleden dat ik weer een rok droeg. Is goed bevallen en ofschoon mijn buurvrouw haar wenkbrauwen fronste toen ik haar aansprak een heel goede dag gehad. Vandaag dus ook maar weer.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Rommelen in rok

Bericht door willi »

Waarom reageert er niemand op deze bijdrage?
Het gaat hier toch over iemand die (net als wij) een rok draagt. En 't gaat niet over T, of over vrouwelijk.
Is zijn verhaal soms te lang?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Rommelen in rok

Bericht door Natuurmens »

Het is geen must dat je overal op te reageren je overdreven kenbaar maken. Het gaat om de bijdragen aan het onderwerp. Dit berichtje is vast staand feit en daarop hoef je niet te reageren. We hebben niet het resultaat gezien. Daarbij hoeft je niet te vertellen of het mannelijk of vrouwelijk is. Het is tenslotte een mannen forum en daar zijn we al via andere onderwerpen over uitgepraat. We hebben het dus over mannelijk. Het is de bedoeling dat je over een thema's altijd wat te in te brengen. We houden geen wedstrijd wie het meesten berichten plaats. Soms is zwijgen de beste oplossing. Dus laten we bij wat we te zeggen hadden en drijven we het niet op de spits.
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Rommelen in rok

Bericht door willi »

Het is geen must dat je overal op te reageren

Toch niet, oké. Rokster dacht daar anders over en werd altijd vreselijk boos als niemand reageerde.

je overdreven kenbaar maken.

Daar bedoel je mij mee. Toch?

Daarbij hoeft je niet te vertellen of het mannelijk of vrouwelijk is.

Dat deed Sam toch niet.

Het is tenslotte een mannen forum.

Masker is een vrouw en doet ook mee aan dit forum. Daar was jij zeker tegen?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Rommelen in rok

Bericht door sam »

Gentlemen,
Reageren hoeft niet, want het is gewoon het plaatsen van een ervaring door mij. Ik draag niet zo vaak een rok en als ik dat doe dan combineer ik die met een panty (tenzij het warm is) omdat harige poten onder een rok niet staan. Dat heeft niks met mannelijk of vrouwelijk te maken of een statement daarover. Ik had die dagen zin om een rok te dragen. Just that! Punt was dat ik in die outfit naar buiten 'moest' om rommel op te ruimen en mijn buurvrouw tegenkwam. Die heeft overigens later gezegd dat ik wel mooie benen had. Dat was lachen!

De opmerking over 'het op de spits drijven' van iets begrijp ik overigens niet, want op ditr forum (zijn/waren) genoeg mannen actief die het dragen van een rok ook combineren met een panty. Of is het 'vlotte shirt' een item waar discussie over is?
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rommelen in rok

Bericht door jan »

Reacties van de buitenwereld zijn naar mijn ervaring overwegend positief.
Slechts af en toe tref je een zeikstraal met negatief commentaar.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rommelen in rok

Bericht door Wiha »

Leuk Sam om eens weer van je te horen. Blij dat je je ervaring deelt met ons. Vooral de reactie van de buurvrouw is apart. Helemaal niets over je rok dragen gezegd? Of wist ze er wel van.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Rommelen in rok

Bericht door musa »

Reacties heb ik soms van pubers en jongeren,maar het laat me koud,de meeste mensen kijken even raar maar geven meestal geen reactie en sommige zijn zelfs positief tegen je.
Gebruikersavatar
Wim Jansma
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:32

Re: Rommelen in rok

Bericht door Wim Jansma »

Iedere dinsdag heb ik thuis het rijk alleen. En dat gebruik ik om allerlei rommel op te ruimen, in de keuken, de zolder, de facturen, mijn buro en de garage. Natuurlijk doe ik dan een lekker rokje aan. In rok is klussen zo lekker ontspannen. Als het vrouwtje laat s'avonds weer thuis komt ziet ze een opgeruimd huis en een opgeruimde man in een klein minirokje. Genieten we samen nog even van een fijne avond.Lekker rood wijntje... Afijn, je kent dat wel.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Rommelen in rok

Bericht door sam »

Wiha schreef:Leuk Sam om eens weer van je te horen. Blij dat je je ervaring deelt met ons. Vooral de reactie van de buurvrouw is apart. Helemaal niets over je rok dragen gezegd? Of wist ze er wel van.
Eergisteren kwam ik mijn buurvrouw weer tegen en we raakten in gesprek. Tijdens dat gesprek vroeg ze of ik wel vaker in een rok liep. Ik bevestigde dat waarop zij zei dat het toch niet alledaags is. Dat klopt ook, want ik draag niet alle dagen rokken met panty's. Ik heb er wel bij verteld dat ik zeker niet de enige ben. Zij vond het overigens wel leuk staan, maar was wel benieuwd hoe ik mij er in beweeg. Dat is zeker geen probleem.
Plaats reactie