Eerste uit kast komen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Eerste uit kast komen

Bericht door dino »

Vanavond bij de invallende duisternis mijn blauwe knierok en huidkleurige panty aangetrokken en een geruit hemden een wandeling van 25 minuten gemaakt rond vakantiepark. Niemand ontmoet.
Was er blij mee gezien het de eerste keer betrof dat ik mij vertoonde in het openbaar.
Dit geeft moed om meer en meer in de openbaarheid te komen. Zalig gewoon en aange-
naam de wind op je benen te voelen....
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door Ricky »

Goed van je Dino dat je de eerste stap hebt gemaakt in het openbaar.Zelf ben ik ook pas 1 keer in het openbaar geweest,wat ik zelf niet eng vond,en dus gewoon schijt aan iedereen had,en deed alsof ik in een broek over straat liep.
Stoere mannen dragen een rok
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door mrcsk »

Prachtig Dino.
Zo ben ik ook begonnen,'s avonds laat op den dijk gaan wandelen.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door Jos »

heel goed, Dino, alleen niet schrikken als je plotseling toch iemand tegen komt
een fervent rokdrager
roktom2
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 okt 2011 19:30
Locatie: Vlaardingen

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door roktom2 »

Wat Jos zegt is inderdaad zo, niet in paniek raken, of plots weg lopen.
De meeste mensen zien het niet en lopen gewoon langs je heen.
Ik weet het, loop al bijna 10 jaar in rok over straat.
Niet bang zijn, er kan niets geburen.

Sukses Roktom
Rok al vanaf 1972
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door sam »

Inderdaad: in een soortgelijke kleding ben ik destijds ook met mijn eerste wandeling begonnen, zij het dat het een blauwe spijkerrok met blikdichte blauwe panty was. Ik ben toen wel mensen tegengekomen maar een reactie nooit gehad.
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door Henry-L »

Heel herkenbaar, Dino.

D'r komt nog een dag waarop je ongezien van een wandeling thuiskomt en het jammer vindt dat je niemand bent tegengekomen.
Niemand tegenkomen is nu misschien wel goed om je zelfvertrouwen wat aan te sterken. Maar stel je voor met welk gevoel je zal thuiskomen als meerdere mensen je hebben gezien en er nauwelijks reactie is gekomen.

Gewoon een rok dragen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dan trek je minder de aandacht en zet je anderen aan tot nadenken.

Bart
...
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door dino »

Hallo Bart,

Dank je voor de steun. Vorige week gaan fietsen in rok. Ben een oude man gekruist. Die keek en keek en wist niet goed wat.
Ik ben toch maar doorgereden en uiteindelijk vond ik het veel aangenamer dan in short. Ik hoop wat meer moed te krijgen
om in rok naar buiten te komen daar de drang er is om dat ik mij makkelijker voel in rok
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Eerste uit kast komen

Bericht door Viqueen »

Ik weet niet waar jullie wonen,maar hier in het bekrompen Friesland val je al op als je een legging met longshirt draagt...maar de meesten hier in dit calvinistische landje zijn ook zwakzinnig dus daar kunnen ze ook niks aan doen.

Maar net doen of niemand je ziet,of vreemd vind...dan hou je je zelf voor de gek.

Wat je wel moet doen is inderdaad gewoon je eigen ding doen en doorgaan zonder je iets aan te trekken van anderen,daar ben ik inmiddels wel achter.
Plaats reactie