Just to inform...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
geert
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 okt 2012 16:15
Locatie: Regio Gent

Just to inform...

Bericht door geert »

Ik ben vandaag drie uur aan het wandelen geweest langs het prachtige strand tussen Breskens en Catzand. Schitterende wolkenhemels, mooie branding en veel verkeer op het water. Herfst aan zee kan mooi zijn. Ik was in kilt en gezellig samen met mijn vrouw. Ik genoot ten volle.
Een paar mensen gekruist. Slechts één man op de fiets riskeerde een duikeling in het zand omwille van het staren. Voor de rest waren de mensen vriendelijk en hoffelijk (iets wat wij Belgen nog wel eens kunnen leren van onze Noorderburen!).
Wat een flutverhaal niet? Maar voor mij een echte openbaring.
Met heel veel dank aan mijn vrouwtje.
Groet aan allen.

Geert
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Just to inform...

Bericht door dino »

Tof Geert
Wat een grote stap
Nu kunnen we in de toekomst eens afspreken voor een kopietje. We zien wel
Dino
geert
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 okt 2012 16:15
Locatie: Regio Gent

Re: Just to inform...

Bericht door geert »

Hi Dino,

Bedankt voor je reactie gisteren. Misschien stel ik je teleur, maar een meeting tussen ons beiden (met ega) kan ik niet toezeggen.
Echter dit hoeft niet altijd zo te blijven. Ik moet in de allereerste plaats een solied evenwicht vinden met mijn vrouw. Zoals ik schreef schijnt dit te lukken, maar voorzichtigheid blijft geboden.
Ik houd echter jouw aanbod in mijn achterhoofd.
Veel groeten,

Geert

PS: waar woon jij?
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Just to inform...

Bericht door mrcsk »

Ja Geert leuk begin om zo een mooi wandeling te maken.
Zekers in de herfst of winder is het ook leuk aan de zee.
Spijtig mag ik u gelijk geven wij als belgen kunnen nog veel leren van de nederlanders.
Als ik aan de zee ben ga ik 'savonds meetsal in rok de dijk op.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Just to inform...

Bericht door Jos »

mooi dat je zo'n wandeling met je vrouw hebt kunnen maken, Geert.
geert schreef:Voor de rest waren de mensen vriendelijk en hoffelijk (iets wat wij Belgen nog wel eens kunnen leren van onze Noorderburen!).
mrcsk schreef:Spijtig mag ik u gelijk geven wij als belgen kunnen nog veel leren van de nederlanders.
ik ben het niet met jullie eens, mannen.
Ik vind, dat jullie veel meer respect voor elkaar tonen als de meeste hollanders, daar zitten toch heel wat botte boeren tussen :o
een fervent rokdrager
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Just to inform...

Bericht door dino »

geert schreef:Hi Dino,

Bedankt voor je reactie gisteren. Misschien stel ik je teleur, maar een meeting tussen ons beiden (met ega) kan ik niet toezeggen.
Echter dit hoeft niet altijd zo te blijven. Ik moet in de allereerste plaats een solied evenwicht vinden met mijn vrouw. Zoals ik schreef schijnt dit te lukken, maar voorzichtigheid blijft geboden.
Ik houd echter jouw aanbod in mijn achterhoofd.
Veel groeten,

Geert

PS: waar woon jij?
Hallo Geert,
Ik wil even de draad opnemen van het vorige verhaal. Maar met echtgenote in het openbaar is voor haar nog een
Moeilijke stap. Vermits ik in het oostens des lands verblijf lijkt Antwerpen me mischien een leuke plaats om samen
een koffietje te drinken
Indien interesse graag sientje

Groetjes

Dino
Plaats reactie