Bezoek Sittard

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Bezoek Sittard

Bericht door dino »

Was gisteravond naar Sittard gereden. Om wat te shoppen. Leuke parking aan gevonden. Stond met wagen aan de
betaalautomaat. Veel volk. Kreeg wat blikken van een aantal mensen en vroeg de weg naar V&D . Was nog maar
net de hoek om of werd geconfronteerd met een horde jongeren, vooral kereltjes. Eentje had mijn rok opgemerkt.
Vanaf dan werd ik gevolgd door een aantal van hen. Tot in de winkel. Zelfs naar de kousenafdeling. Kon dus niet
rustig kiezen. Vroeg de kereltjes om mij gerust te laten. Uiteindelijk ben ik dan maar weer naar mijn wagen gegaan.
Doel van bezoek mislukt. Eerste negatieve ervaring met rokdracht in het openbaar. Zal zeker niet meer naar Sittard
winkelen gaan.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Bezoek Sittard

Bericht door sam »

Ja Dino, dat is vervelend. Ik heb gelukkig niet die ervaring (kom dan ook niet in Sittard). Maar op koopavonden zijn er van die groepen lummeltjes die niks te doen hebben en als ze dan iets zien dat vreemd voor hen is dan reageren ze vreemd. wel een goeie actie van je door te zeggen dat ze moesten stoppen met hun flauwekul
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bezoek Sittard

Bericht door musa »

Jammer voor de slechte ervaring,ik heb buiten een keer "voiule Janet" en een paar giechel salvo's van tieners nog niks erg meegemaakt.
Maar kop op en laat je niet van je stuk brengen erdoor,doe ik ook niet en zoals je zegt vermijd deze locatie misschien.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bezoek Sittard

Bericht door Jos »

hallo Dino,

ik ken de parkeerplaats. Ik sta daar ook meestal als ik in Sittard ben, meestal is dat overdag, dat ik even naar de ANWB (winkel) ga, die daar ook ligt, om dingen voor de vakantie te regelen.
Daar heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad; dat was dus blijkbaar zo'n geval van verkeerde plaats, verkeerd tijdstip. Dat kan altijd wel eens gebeuren. Jammer dat het jou meteen de eerste keer overkomt
een fervent rokdrager
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Re: Bezoek Sittard

Bericht door Kiltmans »

Hallo Dino,
Ja dat is vervelend, zeker als je de eerste schreden zet om met een rok in het openbaar te zijn.
Toch zou ik je willen aanraden gewoon door te zetten. Ik heb in Sittard boodschappen gedaan bij de SLigro in rok en kreeg daar slechts positieve reacties en complimenten.
(Scheelt misschien dat het de donderdag voor Carnaval was....) Maar toch, niets dan positiefs.
Vervelende mensen zijn er altijd en vooral in groepen ja.
Dus: Hou vol; geniet ervan om alles vrij te laten slingeren!
Plaats reactie