Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door Ben »

Kijk, met deze man kunnen we praten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door jan »

Mits goed gekruid en gegrilld is er niks mis met kippenpootjes!
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door Kiltmans »

Omdat een kilt zonder onder broek gedragen wordt, zou ik onder deze korte rok ook niets dragen. De benen van deze Adonis zijn er goed voor. Mijn rotste rok is 16 inch en daarmee fietsend ben ik pas aangehouden door de politie, klagend dat ik geen onderbroek droeg (er was veel wind) en dat, alhoewel het niet verboden is om een rok te dragen en het niet verplicht is om een onderbroek te dragen, wel op de " goede zeden " moet letten
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door musa »

Ik begrijp iets niet,Jan vond mijn rok die ik besteld had vreselijk en bij bovenstaande figuur waarvan de rok duidelijk korter was ,is zijn commentaar duidelijk milder.
Ik ben wel iets ouder maar mijn benen zijn ook redelijk gespierd en hebben een licht tintje :P ,nu na mijn knie operatie is mijn linkerbeen wel iets minder mooi maar dat trekt weg.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door jan »

Kiltmans:
Het mag zo zijn dat de kilt naar normen van vroeger zonder onderbroek gedragen werd maar in de praktijk doen alleen de hele oude Schotten dat nog, met een hang naar nostalgie. In de praktijk van nu draagt men gewoon onderbroeken, al is het maar uit hygiënische overwegingen. Als je een kilt huurt geldt zelfs de EIS dat je een onderbroek draagt.

Musa:
Met "verschrikkelijk" bedoel ik dat het zo'n nauw rokje is waardoor het zitten op een terras (da's een hobby van me) moeilijk wordt. De lengte zou voor mij ook te kort zijn maar dat is gewoon een smaakkwestie en dat is dus verder prima.
De jongen op de foto draagt een plooirokje en dat is dus wijd. Maar ik zie hem ook niet gemakkelijk op een terrasje zitten. Een onderbroek is hier helemaal verplicht anders wordt hij door de politie opgepakt. Maar dat kan natuurlijk ook wel eens leuk zijn................

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door musa »

Ach ok ,zo bedoelde je het :) ,ik zal het wel zien op het moment,bevalt het me niet dan kan ik dit nog gratis retouren.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Discussiepunt: Hoe kort mag het zijn?

Bericht door Ben »

Ik vraag me alleen af met welke intenties een man gekleed in rok, zonder onderbroek aan en met harde wind, op een fiets doet?
Plaats reactie