Vandaag in rokje wezen tanken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Vandaag in rokje wezen tanken

Bericht door wimjansma »

Jullie weten dat ik in en rond huis heerlijk in mijn rokjes rondloop. Vandaag was het heel warm weer en ik moest nodig de auto bijtanken. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en mijn rode mini-kiltje aangetrokken en in een nabijgelegen dorp mijn tank volgegooid met diesel. Twee lui die ook tankten keken hun ogen uit, maar zeiden verder niets. Bij het in de shop afrekenen deed de kassa-jongen net of alles onder controle was, maar gaapte mij wel als een buitenaards schepsel aan. Weer buiten bij de auto wachtten de overige klanten met gretige ogen op mijn terugkeer.
Eenmaal weggereden besefte ik, dat onze kleine dorpjes nog lang niet klaar zijn voor een man in een rokje. Maar ik had intussen heerlijke momenten beleefd.
Wim
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Vandaag in rokje wezen tanken

Bericht door Jos »

goed, dat je heerlijke momenten hebt beleefd.
Het zou mij niet verbazen als die overmatige interesse deels te maken heeft met het minirokje alleen al.
De meeste mannen hebben ook veel meer interesse voor een vrouw als ze een minirokje draagt
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Vandaag in rokje wezen tanken

Bericht door sam »

Ja dat is wel zeker!
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: Vandaag in rokje wezen tanken

Bericht door DIDI69 »

Hoi Wim,
Kan inderdaad aan het minirokje liggen dat je zoveel reacties ontlokte, ook ik geef meer aandacht aan een vrouw "of man" in korte rok ...
Leuk om te zien dat op korte tijd verschillende mannen de éérste keer met rok zich in het publiek begeven en er eigenlijk geen probleem is.
Succes met je volgende outing ...
Plaats reactie