Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Rok in Hongarije
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2013 21:52

Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door Rok in Hongarije »

Ik val van de ene in de andere positieve verbazing! Na alle positieve reacties op ons feest van afgelopen zaterdag komt er voor mij maar geen einde aan mijn (zeer) positieve rok-ervaringen. Mijn vriendin heeft echt goed de smaak te pakken, er moest vandaag weer geshopt worden; vandaag weer een nieuw setje met rok bijgekocht, inclusief legging en lange kousen voor als het hier ook kouder wordt (nu nog 35º). Uiteraard werd er geshopt in rok. Ook in het zeer drukke winkelcentrum, de winkels waar ik rokjes paste en later langs de terrasjes, totaal niets negatiefs mogen ervaren.

Mijn vriendin maakte onderstaande foto in Pécs, voor het moderne winkelcentrum Árkád, deze werd direct door haar op facebook geplaatst met de tekst: "Mijn trendsetter". Nu waren er al eerder foto's van mij gekleed in rok op facebook gezet, maar op deze foto's kon ik voor de niet zo oplettende kijker net zo goed gekleed zijn in een ruime korte broek, deze foto daarentegen laat overduidelijk zien dat ik in rok loop. Nimmer zoveel reacties op een facebookfoto gehad als deze. En weer allen zeer positief met opmerkingen als 'gaaf', 'cool' en 'stoer'. De enige wat terughoudende, maar ook niet echt negatieve opmerking kwam van mijn ex: "dit geloof ik niet, moet niet gekker worden :-)'.

Ik gun jullie allen net zoveel fijne rok-ervaringen!

Afbeelding
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door Ricky »

Staat je goed hoor!
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door Wiha »

Goede combinatie. Lijkt me hartstikke gaaf om zo gemakkelijk zo rond te lopen zoals jij nu doet. Leuk dat je vrouw er zo mee om gaat en ze zelfs op Facebook zet. Ga zo door en laat je ervaringen horen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Helios
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2012 16:51
Locatie: regio Leiden

Re: Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door Helios »

Erg leuk! Dit doet me denken aan mijn ervaringen in Zwitserland. :D
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door jan »

Prima mannelijke outfit.
Het doet mij denken aan mijn reizen in rok naar Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg, België en Engeland.
Hongarije is me te ver weg.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Arie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2013 14:51
Locatie: Utrecht

Re: Gun jullie allen een stuk van mijn geluk!

Bericht door Arie »

Wiha schreef:Goede combinatie. Lijkt me hartstikke gaaf om zo gemakkelijk zo rond te lopen zoals jij nu doet. Leuk dat je vrouw er zo mee om gaat en ze zelfs op Facebook zet. Ga zo door en laat je ervaringen horen.
Helemaal met Wiha eens. Hoop dat ik in de toekomst ook zo makkelijk rond kan lopen. Het staat je goed en je ziet er ontspannen uit!
Plaats reactie