Rok vergroot mijn levensvreugde!

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Rok in Hongarije
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2013 21:52

Rok vergroot mijn levensvreugde!

Bericht door Rok in Hongarije »

Al twee-en-halve week ga ik onafgebroken uitsluitend gekleed in rok, wat een openbaring, wat een genot!

Gisteravond met mijn vriendin uit geweest, was super gezellig, en weer geen enkele negatieve ervaring gehad. Ik voel me heel zeker gekleed in rok, misschien voel ik me in rok nog wel zekerder van mezelf dan gekleed in broek. Ik geniet er echt van.

Nogmaals, ik heb het enorme geluk dat ik volledig gesteund word, niet alleen gesteund maar zelfs gestimuleerd, door mijn vriendin. Vandaag ook weer gaan shoppen. Mijn collectie rokken, leggings en maillots (dikke panty's) is inmiddels groter dan mijn collectie broeken ooit is geweest. Liet ik tot voor kort mijn vriendin de kleding klaar leggen die ik die dag zou dragen omdat het me weinig interesseerde. Nu vind ik het leuk om op mijn gemak te kijken wat ik die dag zal dragen; even overleggen en eventueel de combinatie aanpassen. Wat een openbaring! Ik kan nu net zo enthousiast worden over kleding als mijn vriendin dat altijd als was, zoals de meeste vrouwen. Begrijp me goed: ik heb totaal niets met travestie en ik ben 100% hetero, maar wat een extra dimensie geeft dit.

Vandaag was het voor het eerst sinds lange tijd hier in Hongarije wat frisjes, daarom vandaag in rok gekleed gecombineerd met een prachtige legging en lange sokken. Voor mij de eerste ervaring om zo gekleed te gaan, zowel thuis als in het openbaar. Heerlijk! Ik had een jaar of tien eerder moeten weten dat dergelijke kleding zo comfortabel draagt, dat een man gekleed in rok met legging er toch zeer mannelijk uit kan zien.

De rok heeft mijn leven verandert, in die zin dat ik me voor het eerst 'happy' voel in kleding, dat ik trots en zelfverzekerd over straat ga.

Afbeelding
Foto: gisteravond aan de bar even wat bestellen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rok vergroot mijn levensvreugde!

Bericht door jan »

Nou, geniet er maar van, RiH.
Ik ken de euforie nog van 40 jaar geleden, toen liep ik tussen terrasjes door in plaats van gewoon erlangs om er zeker van te zijn dat zoveel mogelijk mensen mij zagen.
De keerzijde is dat het voor mij gewoontjes is geworden dus het avontuurlijke is er wel af.
Saai hoor, rokken dragen!
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Rok vergroot mijn levensvreugde!

Bericht door Jos »

RiH:
Heerlijk, dat nog iemand zo kan genieten van het rok dragen, vooral blijven doen :D
jan schreef:Saai hoor, rokken dragen
een beetje heb je gelijk, Jan, het wordt inderdaad heel gewoon:
ik wilde van de week naar mijn werk gaan, stap in de auto en kom erachter, dat ik een rok aan had. Dus maar weer terug naar binnen een broek aantrekken :?
een fervent rokdrager
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Rok vergroot mijn levensvreugde!

Bericht door Ben »

Ik zit in dezelfde levensfase als RIH en voor mij is het ook allemaal leuk en spannend. Ik lees dan ook met grote interesse de belevenissen van RIH en kan me levendige voorstellen hoe dat voelt. Ga zo door kerel, geniet ervan!
Plaats reactie