vakantie in Kroatie

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

vakantie in Kroatie

Bericht door Jos »

de vakantie zit er weer op. Dit jaar volop genoten in het prachtige Kroatië en natuurlijk altijd in rok. Mijn enige broek in de koffer was een zwembroek.
Een kleine impressie van het prachtige nationale park bij de Plitvicemeren:
2014-07-17 18.06.53-2.jpg
20140717_151938-2.jpg
20140717_143235-2.jpg
IMG_7518-2.jpg
een stukje van ons eiland Rab
een stukje van ons eiland Rab
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: vakantie in Kroatie

Bericht door jan »

Lang geleden ben ik ook in Kroatië geweest voor een fraaie hotel-vakantie in Split. Dat was vóórdat ik rokken ging dragen.
We hadden een prachtig terras met uitzicht op de Adriatische zee en de keuken van hotel Lav was voortreffelijk.
Schoner water dan die Adriatische zee heb ik nooit meer gezien: Met het water vlak onder je kin kon je nóg je voeten zien.
Ben je nog in Mostar geweest om de in volle luister herstelde brug, vernield in de burgeroorlog, te bezichtigen?
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: vakantie in Kroatie

Bericht door WesleyN »

Herkenbaar allemaal. Ik ben daar ook geweest. We waren met zijn achten naar Kroatië gegaan. Het was toen nog Joegoslavië. En toen ben ik met een vriend, we hadden een auto gehuurd, doorgereden naar die Plitvicemeren. Bed en breakfast daar genomen. En een paar dagen daar wandelen en weer terug naar Porec gereden. Leuk om die foto's te zien.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: vakantie in Kroatie

Bericht door Jos »

jan schreef:Lang geleden ben ik ook in Kroatië geweest voor een fraaie hotel-vakantie in Split. Dat was vóórdat ik rokken ging dragen.
We hadden een prachtig terras met uitzicht op de Adriatische zee en de keuken van hotel Lav was voortreffelijk.
Schoner water dan die Adriatische zee heb ik nooit meer gezien: Met het water vlak onder je kin kon je nóg je voeten zien.
Ben je nog in Mostar geweest om de in volle luister herstelde brug, vernield in de burgeroorlog, te bezichtigen?
Jan.
Nee Jan, zo zuidelijk als Split zijn we niet geweest. Het water in de adria is echter nog steeds zo helder en het water in de Plitvice meren was prima te drinken, ik heb er minstens een liter uitgehaald om mijn flesje zo nu en dan bij te vullen
een fervent rokdrager
Plaats reactie