Gothic en Fantasy BeursRijswijk

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Gothic en Fantasy BeursRijswijk

Bericht door john »

Afgelopen zondag (19/10) ben ik voor het eerste eens (ook uit nieuwsgierigheid) naar de Gothic en Fantasy beurs in Rijswijk geweest. (Deze beurs is 2 x per jaar).
Ik wilde er niet zozeer heen omdat ik een Gothic lifestyle ambieer, maar wel eens de sfeer meemaken.
Omdat ik weet dat veel Gothic mannen ook rokken dragen, had ik besloten om ook mijn zwart skai-rok mee te nemen. Al bij de entree zag ik veel mensen (mannen, vrouwen, kinderen) in de meest fantasiche outfits rondlopen.
Nadat ik deze ter plaatse aangetrokken had ben ik de beurszaal ingelopen. Ik kreeg meteen een wow-gevoel van "dit is leuk". Kortom een reden om vaker te gaan, al was het alleen maar voor de mooie outfits (en mensen).

Ik heb daar minstens 10 mannen gezien die o.a. in kilt rondliepen. En ook mjn outfit (skai-rok en paars overhemd) leidde niet tot vreemde reacties.

Helaas moest ik wat vroeg afhaken omdat ik niet lekker werd, maar ik denk toch dat mijn volgende "out-event" weer in deze wereld zal zijn. Wellicht al op 6 december in het Archeon tijdens de midwinterfair.

John
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Gothic en Fantasy BeursRijswijk

Bericht door mrcsk »

Ja in GOHTIC wereld kijken ze niet wat man/vrouw of kind aan hebben.
Is het nu in kilt of een gewone rok ze hebben het liefst wel in een donkere kleur (zwart,blauw)
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Gothic en Fantasy BeursRijswijk

Bericht door mrcsk »

mrcsk schreef:Ja in GOTHIC wereld kijken ze niet wat man/vrouw of kind aan hebben.
Is het nu in kilt of een gewone rok ze hebben het liefst wel in een donkere kleur (zwart,blauw)
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Plaats reactie