Mijn uitstapje...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door John J »

Ik wil de rok juist zo lang mogelijk.
Ik heb zo'n broekje, dat je heupen breder maakt, maar dan moet ik de rok ook 10 cm hoger dragen.
Dat doe ik dus niet.

Het lukt me niet om hier een foto neer te zetten, maar de foto in onderstaande link is van vandaag.
Vertel wat je ervan vindt.
https://drive.google.com/file/d/0B3zdyN ... sp=sharing
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door musa »

Sorry het is raar dat je deze vraagt uberhaupt stelt ,iedereen heeft een apparte smaak en dat geldt ook voor mij,als je het toch vraagt dan is dit zeker niet mijn smaak en de combinatie stijl smaakt mij
ook niet.......maar dat is mijn mening en het is al gezegd......als " jij " in die kleren goed voelt dan moet je die blijven dragen,het is niet iemand anders die ze moet aan doen maar alleen jij.
Ook is het heel goed mogelijk dat jij mijn stijl ook niet kan smaken maar voor mij maakt dat niets uit ik doe lekker mijn zin en jij moet dat ook lekker doen. :D
Het was niet mijn bedoeling om zo kort te reageren maar het is mijn eerlijke mening.
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door John J »

Natuurlijk heb je wel gelijk. En het klopt ook dat ik de smaak van sommige andere forumleden nogal mmh mmh vind.
Maar ik zeg niet dat jij daardoor niet op 'Mijn forum' (als ik dat had) welkom bent, of ik niet met jou gezien, of in verband wil worden gebracht.
Ik noem ook geen namen, zoals "Die foto van ... die was echt :roll: :| :cry: :oops: "
Ik zal je accepteren zoals jij bent. Ongeacht hoe jij je kleed. Ook al draag je de hele dag een roze tutu.
Maar er zijn er die zich schamen om met 'zo iemand' gezien te worden, en zijn bang om ook voor 'zo iemand' aangezien te worden.
Ik vind dat ik me echt wel netjes kleed. Ik krijg zelfs complimenten.
Ik ga graag bij modewinkels naar binnen, en peil de reacties van de verkoopsters. (Zij hebben er meer kijk op vind ik)
Ik heb het gevoel dat zij het wel vinden staan.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door musa »

Wel ik moet jou fantasiebeeld van je van mij in een roze tutu doorprikken :P ,ik draag gewone mannenkleren maar dan met een gewone rok maar dan iets korter en ik heb nooit gezegd dat
jij er niet netjes bij staat maar jouw stijl is mijn stijl niet en daar kunnen gelijk welke mode verkopers zeggen wat ze willen.
Maar ik accepteert ook iedereen trouwens ...wie ben ik om iemand te uit te sluiten op gebied van klederdracht.
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door John J »

Ik had het ook niet tegen jou persoonlijk, hoor.
Ik had ik het eerder over Het Andere Forum, waar je om onduidelijke redenen niet wordt geaccepteerd.
Niet over een stijl van kleden. Maar ik kan geen andere reden bedenken waarom ze iemand af zouden wijzen dan kledingstijl.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door Jos »

John J schreef:Het lukt me niet om hier een foto neer te zetten, maar de foto in onderstaande link is van vandaag.
Vertel wat je ervan vindt.
https://drive.google.com/file/d/0B3zdyN ... sp=sharing
Alleerst sluit ik me aan bij de discussie die je al met Musa hebt gevoerd
Mijn mening over de foto met jouw kleding:
uitsluitend zwart vind ik vreselijk saai, maar ieder zijn ding
een fervent rokdrager
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door John J »

Ik vind het geheel moet wel bij mekaar passen.
Bovendien vind ik het met een of ander kleurtje weer te vrouwelijk.
Ik heb niks tegen vrouwelijk op zich, maar het moet ook weer niet te verwijfd zijn.
Bij rood of blauw krijg je toch weer een heel ander idee.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door Jos »

John J schreef:Ik vind het geheel moet wel bij mekaar passen.
Bovendien vind ik het met een of ander kleurtje weer te vrouwelijk.
Ik heb niks tegen vrouwelijk op zich, maar het moet ook weer niet te verwijfd zijn.
Bij rood of blauw krijg je toch weer een heel ander idee.
helemaal met je eens John, maar ik probeer altijd te combineren, zoals ook te zien is tijdens mijn Italië reis onlangs:
viewtopic.php?f=4&t=2828
Dat zijn gewoon kleren uit het mannenrek, maar ik houd nu eenmaal van kleur :)
een fervent rokdrager
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door john1963 »

Hoi John en Jos

Ik combineer altijd met een rok aan. Je moet zo voor de dag komen dat je er overal mee kunt komen en krijg altijd positieve reaties.
Bijlagen
Snapshot_20150920.JPG
Snapshot_20150929.JPG
Snapshot_20151011_1.JPG
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Mijn uitstapje...

Bericht door john »

Je kunt de combinatie ook eens andersom proberen. Ik denk dat het leuker zal staan.
Dus een zwarte of (donker)blauwe rok met een heldere top/overhemd of zo.

John
Plaats reactie