Onbekendheid?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Onbekendheid?

Bericht door Kiltmans »

Gisteren bezocht ik met mijn vrouw de tentoonstelling: Van Bosch tot Breugel in het museum Boijmans van Beuningen Rotterdam.
Ik was gekleed in een Untilikilt, effen grijs met een panty blauw met scheef staande ruiten, een effen blauw overhemd en daaroverheen een spencer met eveneens scheef staande blauwe blokken.
In het restaurant kwam de reactie van een jonge man die er bediende: hee wat leuk u bent in 2 weken tijd al de derde met een kilt die ik zie!

Bij het verlaten van de tentoonstelling zei de mevrouw achter de kassa: wat hebt u een bijzondere kilt aan!

Mijn dag was weer goed!

met vriendelijke groet,

Kiltmans
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Onbekendheid?

Bericht door Jos »

hallo Kiltmans,

fijn om te horen, dat je niet de enige in kilt bent.
Ik ben nog steeds de enige man in rok, die ze hier in de regio tegen komen, maar wel veel positieve reacties.
Ik was gisteren even in broek in de supermarkt, waar ik heel vaak kom. Een van de medewerksters zei me, dat ik maar beter een rok aan kon trekken, stond me veel beter :o :D
een fervent rokdrager
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Onbekendheid?

Bericht door john1963 »

leuke reacties, zelf krijg ik ook steeds meer leuke reacties. Zelf ben ik tegenwoordig altijd gekleed met een rok aan. Volgens mij
ben ik hier de enige die hier in de regio venlo met een rok rond loopt. Heb de broek helemaal aan de kant gelegd.

Groetjes John1963
Plaats reactie