prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Bericht door Jos »

Als geregeld Alfa bier drinker, vul ik altijd de code, die op het etiket staat vermeld in op de site van de Alfabrouwerij.
Onlangs kreeg ik bericht, dat ik een van de hoofdprijzen heb gewonnen: een tablet.
Tevens kreeg ik het verzoek om op de brouwerij langs te komen om de tablet in ontvangst te nemen, zodat er meteen een foto kon worden genomen om te laten zien, dat de prijzen ook daadwerkelijk worden uitgereikt. De foto komt op facebook.
Dus ik naar de brouwerij vanmorgen, kreeg de tablet overhandigd en meteen werden er foto's gemaakt.

Na afloop nog telefonisch contact gehad om te vragen voor een of meer foto's voor eigen gebruik. Dit was geen enkel probleem; er werd wel nog verteld, dat in goed overleg was besloten de foto aan de onderzijde iets in te korten om ongewenste provocaties te voorkomen. Ik had hier geen problemen mee en begrijp hun standpunt.
Natuurlijk heb ik ook gevraagd of degene, die mij de prijs overhandigde, ermee akkoord ging, dat ik de foto's hier zou plaatsen. Hier had zij geen enkel probleem mee.

Onderstaand de "gecensureerde" foto en de originele foto
prijsuitreiking Alfa 2.jpg
prijsuitreiking Alfa.JPG
een fervent rokdrager
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Bericht door dino »

jos wat leuk voor je, het staat je goed
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Bericht door beachlion »

Gefeliciteerd met je prijs. Zo zie je maar dat bier drinken ook z'n goede kanten heeft.
Ook is meteen duidelijk dat het bedrijfsleven in z'n algemeenheid nog niet gereed is voor de man in rok. En ook is dit een goed voorbeeld van de dubbele moraal: vrouw in broek is geen probleem, man in rok wel.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Bericht door jan »

Een tablet is lekker. Vooral de Ritter Sport Melk met Hazelnoten, hmmmm!
hazelnoten.png
hazelnoten.png (45.66 KiB) 8719 keer bekeken
Eet smakelijk, Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: prijsuitreiking bij Alfa brouwerij

Bericht door Jos »

zo is het maar net, Jan,
helaas is mijn tablet niet niet eetbaar, maar je kunt er leuke andere dingen mee doen. Zo kan ik ook vanaf de tablet naar dit forum gaan en kan lekker achter de tv blijven zitten, hoe lui kan een mens worden :o

@beachlion,
in dit geval denk ik niet helemaal dat het bedrijfsleven zo is, het geeft meer aan hoe facebook met dingen om kan gaan :?
een fervent rokdrager
Plaats reactie