Een non-event

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Een non-event

Bericht door beachlion »

In en om het huis droeg ik regelmatig een kilt. Ik had er verscheidene zelf gemaakt waaronder één van denim. Recent heb ik een rok gemaakt van ongeveer dezelfde lengte. Gisteren ben ik er mee naar het strand geweest en heb de rok op de terugweg in de auto gedragen wat veel prettiger zat dan shorts.
Omdat ik gelijk m'n zakken vol had van het omkleden in de auto heb ik vanmorgen de denim rok aangetrokken en ben ermee aan de ontbijttafel gegaan. Na 5 uur hebben noch m'n vrouw noch de beste vriendin van m'n vrouw het opgemerkt. Tot zover is de missie geslaagd dankzij het voorbereidende werk in de kilt.
Bijlagen
P1010605q.jpg
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Een non-event

Bericht door Jos »

hoe heerlijk kan het leven zijn :D :D :D
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Een non-event

Bericht door beachlion »

Gisterenavond ben ik naar m'n normale supermarkt geweest voor de wekelijkse boodschappen. Het was koud en winderig en had daarom een Utilikilt aan alsmede kniehoge geitenwollen sokken. Op het parkeerterrein wapperde m'n kilt aardig maar het bleef zedig. In de winkel merkte (dacht ik tenminste) enige aandacht van enkele dames maar daar bleef het bij. Dit ga ik meer doen.
Ik denk dat ik over m'n terughoudendheid heen ben. Het is jammer dat we het koude seizoen tegemoet gaan.
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Een non-event

Bericht door john k 1963 »

Je moet gewoon blijven als je met een rok of jurk aan hebt in het openbaar en je zult zien dat het op termijn hier de vruchten van plukt. Daar komt gewoon een moment dat ze je gewoon kennen met een rok of jurk aan. Hier door word je door de omgeving sneller geaccepteerd. Maar je hebt nu de eerste stappen gezet in de goede richting en wens je verder heel veel succes toe.
Zelf ben ik over deze stap heen en draag tegenwoordig alleen maar rokken en jurken.
Plaats reactie