Vorderingen met de rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door Redhawkje »

Net terug van een rondje dorp en bij de Gamma kreeg ik een compliment van het kassameisje. Ze vond het een erg leuke combi die ik aanhad. ( oude jurk tot op de knie van mijn vrouw, zwart t shirt van Led Zeppelin erop een zwarte legging en gympen.)

Ik voelde mij prima zo in het openbaar. Ik voelde mij herboren. 8-)
Marica
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door WesleyN »

Je bent goed bezig. ;)

Ik had vandaag een jegging aan met een longshirt en long-overhemd en hoge sneakers. En zo ben ik naar mijn werk gegaan. Collega's weten niet anders dat ik mij trendy kleed. En (vrouwelijke) collega's hebben zelfs gezegd dat ze juist bij ons wilde werken toen zij mij zagen. Dat is een mooi compliment die ik mag meenemen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door Redhawkje »

Zo de kogel is door de kerk. Mijn vrouw en schoonmoeder weten het nu en houden nog steeds van mij. :) Ik ben een gelukkig mens en ga vanaf nu vele uurtjes in rok/kilt over straat. Al naar gelang de weersgesteldheid natuurlijk, want bij min 10 is het geen doen. :mrgreen: Alhoewel.......met een joggingbroek eronder gaat het al gauw prima.

O ja de unisex rok van Skirtcraft is ook onderweg. Daar ben ik zeer benieuwd naar.
Marica
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door beachlion »

Ik heb ook een Skirtcraft rok gekocht. Het is een khaki kleur. De rok is voor mijn gevoel wat aan de lange kant maar misschien goed voor het koude jaargetijde. Het is wel degelijk materiaal en de verwerking is eerste klas.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door Redhawkje »

Graag hoor ik jouw ervaring over die skirtcraft rok. Jij zal hem vast eerder hebben dan ik. Ik ben er bijna zeker van dat als hij binnen is mijn vrouw er ook 1 wil. Ze wil hem eerst zien namelijk. Passen zal hij wel want onze taillemaat is hetzelfde. Goed weekend strandleeuw. 8-)
Marica
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door beachlion »

Ik heb de rok besteld toen Joe nog geld bij elkaar moest sprokkelen om z'n idee van een unisex rok gestalte te geven. Zoals gezegd vind ik hem iets te lang en heb het daarom niet vaak gedragen. Ik heb de rok onlangs gewassen en moet het nog strijken.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door WesleyN »

Op 2 rokken na, komen al mijn rokken van de H&M vandaan. En eigenlijk al mijn kleding komt van dezelfde keten. En daarom kan ik bijna alles makkelijk met elkaar
combineren.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door musa »

Mijn rokken komen 85% van C&A.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door RokkenRob »

Ik heb er 1 van CenA, 4 van Bronprix en 3 van Miss Etam.
Ben niet zo winkel vast als het op kleding aan komt, wie wat leuks heeft voor een zeer zacht prijsje, die is bij mij spekkoper.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Vorderingen met de rok

Bericht door Jos »

hier ben ik in mijn unisexrok uit Amerika
DSCN0622.JPG
een fervent rokdrager
Plaats reactie