Mijn mini spijkerrokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Met spijkerrokken moet je inderdaad meer oppassen, dan bij een andere rok. Maar ik heb geen behoefte om een boxershort te dragen. En de dames zijn vaak toch heel nieuwsgierig, om er even onder te kijken. Zolang ze het zelf doen, voel ik mij niet schuldig.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

Ik houd van zo luchtig mogelijk, dus draag ik een (heren)string onder mijn rokje. De kans dat iemand wat ziet is echt niet zo groot als je loopt of staat.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door beachlion »

Voor mij is het belangrijk dat ik me, buiten het draagcomfort, er makkelijk en zorgeloos mee om kan gaan. M'n lengte waar ik in m'n omgeving mee rond loop zit op een 40 tot 42 cm. In huis en in de tuin maar ook naar het strand ga ik tot een 35 cm. Dat is nog steeds een lengte waarbij je niet elke keer je hoeft af te vragen of je geen aanstoot geeft. Voor mezelf zou ik niet graag als een angstig hert willen afvragen of er iets onbetamelijks zichtbaar is. Maar als je je er prettig bij voelt en daarbij ook nog de spanning aangenaam vindt, dan moet je het vooral niet laten. Het leven is kort en ernstig genoeg.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Redhawkje »

WesleyN schreef: 17 nov 2017 18:59 Met spijkerrokken moet je inderdaad meer oppassen, dan bij een andere rok. Maar ik heb geen behoefte om een boxershort te dragen. En de dames zijn vaak toch heel nieuwsgierig, om er even onder te kijken. Zolang ze het zelf doen, voel ik mij niet schuldig.
Ik zou prettig verrast zijn als een vrouw mijn rok optilt. Niet dat ik blote delen laat zien, maar elke reden om hartelijk te lachen grijp ik aan.
Marica
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

Redhawkje schreef: 21 nov 2017 09:40
WesleyN schreef: 17 nov 2017 18:59 Met spijkerrokken moet je inderdaad meer oppassen, dan bij een andere rok. Maar ik heb geen behoefte om een boxershort te dragen. En de dames zijn vaak toch heel nieuwsgierig, om er even onder te kijken. Zolang ze het zelf doen, voel ik mij niet schuldig.
Ik zou prettig verrast zijn als een vrouw mijn rok optilt. Niet dat ik blote delen laat zien, maar elke reden om hartelijk te lachen grijp ik aan.
Laat al die vrouwen maar komen!
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Redhawkje »

Inderdaad, maar eigen vrouw eerst natuurlijk. Zij is mijn steun en toeverlaat die mijn rokdragen accepteert als geen ander. Zij is broekdrager, ik rokdrager en zo gaan we de deur uit sinds ik uit de broek ben. :mrgreen:
Marica
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Sikko »

Afgelopen week in mijn Il Dolce mini jeansrokje naar de Reeuwijkse Hout geweest. Lekker zo'n 2km door het bos gelopen. Even langs het hondernstrand waar 2 vrouwen hun hond uitlieten. Even kort mee gepraat daarna over het fietspad naar het recreatiestrand gelopen. Er was onweer op komst, dus waren er nog maar een paar mensen. Daarna bij de receptie van een camping geschuild voor de regen, even bij de snackbar ernaast gegaan en daar wat besteld. De jonge vrouw die daar werkte hielp me heel vriendelijk. Oh wat had ze trouwens heerlijke grote borsten. Daarna naar de auto gegaan.

Ik denk dat ruim 50 mensen me zo gezien hebben, maar ik heb geen enkele reactie gehoord. Ook wel een beetje jammer soms. Het is vooral fijn als vrouwen een positieve opmerking over je rokje maken.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Eigenlijk hoort het zo te zijn. De plek waar je vooral reactie kan verwachten zijn meerdaagse festivals. Mensen voelen zich daar vrij en zullen sneller vragen stellen. Dus als je van muziek houdt ga dan naar een festival. Lekker in je eentje. Neem een hotel. Lekker op avontuur.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door wimjansma »

WesleyN schreef: 01 jun 2018 21:14 Eigenlijk hoort het zo te zijn. De plek waar je vooral reactie kan verwachten zijn meerdaagse festivals. Mensen voelen zich daar vrij en zullen sneller vragen stellen. Dus als je van muziek houdt ga dan naar een festival. Lekker in je eentje. Neem een hotel. Lekker op avontuur.
Beste Wes,
Hier in de buurt is jaarlijks het festival " Down The Rabit Hole". Ik zou daar graag eens naar toe gaan in een van mijn rokjes. Lijkt me zo spannend. Heerlijk tussen al die andere muziekfanaten. Maar helaas, mijn muziekale smaak is zo anders, dat ik me daar totaal verdwaald zou voelen.
Toch Wes, ik smelt voor jouw idee van een muziekfestival in een heerlijk kort rokje met rond mij allerlei vogels die open staan voor nieuwe ideeen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Down the Rabbit Hole lijkt mij juist een geweldig festival. Ik heb meerdere malen de line up gezien. Die vind ik helemaal top. Als je in mijn pb je smaak geeft dan zal ik even kijken welk festival erbij past.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie