Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Alex »

vreemde wezens zijn die zich ook graag hullen in panty’s met visgraatmotief en sexy dameslaarzen
Inspirerende suggestie, dank.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Frank en vrij

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Frank en vrij »

Kan wel begrijpen dat iemand het heel spannend vindt en daar een kick van krijgt, maar dat is gewoonweg niet mijn ding; voor mij is een rok niet meer dan gewoon een kledingstuk. Ik heb inmiddels al mijn berichten op dit forum verwijderd, behalve die in dit topic staan.

Met dank aan Ivan voor het toesturen van de link waarmee ik (hopelijk) mijn account kan verwijderen. Ik vind het onaanvaardbaar dat je je account niet kunt verwijderen. Ook wordt niet verwezen naar de mogelijkheid om dit per mail te doen. Bij deze een waarschuwing aan iedereen die zich op dit forum wil inschrijven: je komt er niet zomaar van af!

Ik wens iedereen veel spannende avonturen toe:)
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Yvan »

Frank en vrij schreef: 29 sep 2017 17:15 Kan wel begrijpen dat iemand het heel spannend vindt en daar een kick van krijgt, maar dat is gewoonweg niet mijn ding; voor mij is een rok niet meer dan gewoon een kledingstuk. Ik heb inmiddels al mijn berichten op dit forum verwijderd, behalve die in dit topic staan.

Met dank aan Ivan voor het toesturen van de link waarmee ik (hopelijk) mijn account kan verwijderen. Ik vind het onaanvaardbaar dat je je account niet kunt verwijderen. Ook wordt niet verwezen naar de mogelijkheid om dit per mail te doen. Bij deze een waarschuwing aan iedereen die zich op dit forum wil inschrijven: je komt er niet zomaar van af!

Ik wens iedereen veel spannende avonturen toe:)
Op de meeste forums kan je niet zelf uw account verwijderen. De reden is nogal voor de hand liggend, je kan, bijvoorbeeld, op een forum flink amok gaan maken, of zelfs illegale toestanden creëren, daarna snel uw account verwijderen en de beheerder van het forum mag de scherven ruimen. De beheerder moet tenminste de kans krijgen om de veroorzaker te achterhalen en, als het incident een juridisch staartje krijgt, de gegevens aan de bevoegde instanties door te geven.

Dit is maar één van de redenen waarom een account enkel maar door de beheerder, of zijn gevolmachtigde moderator(s), kan verwijderd worden. ;)
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door WesleyN »

Een zeer legitieme reden. Ik zie hier geen kwade bedoelingen bij de beheerders. Je wilt inderdaad een beetje grip houden wat er gepost wordt, net als foto's die je stuurt. Die zijn ook niet makkelijk te verwijderen.

En als je teleurgesteld bent in andere mensen, dat kan. Zullen we proberen je teleurstelling niet te goed te laten merken en op andere mensen of op dit forum af te geven?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door RokkenRob »

Misschien is het een optie om dit draadje ook wat op te schonen, zodat er weer op een nette manier gebabbeld kan worden?

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Yvan »

Alex schreef: 18 sep 2017 18:06 Dank voor je reactie.
Goede tip. Een 'vreemde' stad voelt vooralsnog beter dan dichtbij...
En toch lukt dat in eigen streek ook. Het is meestal een kwestie van de buurt "op te warmen". Het begint met een kilt, daarna een rok en nadien komen de accessoires. Ondertussen is uw kledingkeuze wel gekend en kijkt men er niet echt meer van op. Dat ze je soms bestempelen als "die rare vogel" , neem ik erbij, zolang men maar vriendelijk blijft. Het meelopen met de "mainstream" is me te saai.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Alex »

In de eigen streek dragen ben ik nog niet aan toe...

Vandaag voor werk weer naar het zuiden van het land. Expres mijn sneakers ipv nette schoenen aangedaan, panty en rok (onderweg) ook aan (gedaan). Genieten.
De (kunst)leren rok was weer aan de beurt. Zit waanzinnig lekker.

Voor de geinteresseerden: bij de Hema is sinds deze week ook zo'n rok in het assortiment, zwart/antraciet/donker groen.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Redhawkje »

Rare vogel hier :mrgreen:

Dat ze mij een rare vogel noemen is al jaren zo. Zo ben ik door de toenmalige buurvrouw van mijn vrouw ook een rare man genoemd die in een Amerikaan reed.

Maar ja de liefde overwint alles, ook die rariteiten van mij. Mijn rokjes , panty's en leggings are here to stay.

Pumps heb ik als tiener weleens geprobeerd maar dat is nooit een succes geweest. Ook heb ik er het figuur niet voor. Denk aan een bouwvakker, dan zit je goed .

Ik ben 3 weken bezig in de rok en het voelt normaal alsof het nooit anders geweest is. Toch maar kastruimte maken voor alles wat met rokjes etc te maken heeft.
Marica
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door WesleyN »

Ik ben ook niet een pump- of hoge hakkentype. Geef mij maar meer van die "uniseks" schoenen, boots of iets dergelijks. Schoenen die zowel onder een broek of een rok passen. Dat zijn mijn stijl schoenen. Dus geen Nike air. Die vind ik te lomp.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Winkelen in Tilburg in spijkerrokje / naar de mac in leren rokje

Bericht door Redhawkje »

Ik loop de meeste tijd op All Stars gympen. Ik moet trouwens weer eens gaan kijken voor kistjes. Daar liep ik vroeger veel op.
Marica
Plaats reactie