Zo kan het ook.....

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Zo kan het ook.....

Bericht door RokkenRob »

Vanmorgen naar de Aldi in De Westereen geweest voor de wekelijkse boodschappen en bij het pakken van een karretje kreeg ik onverwachts een heel leuke confrontatie met een vrouw (±40) en haar dochter(±17).

Ik liep het rek in voor de karretjes en zij kwamen net naar buiten en de vrouw kon haar lachen niet bedwingen en bleef maar naar mij kijken.
Nadat ik het karretje had gepakt en het rek weer uitliep kon ik dit allemaal mooi gade slaan, uiteraard wel met opzet. :wink:
Bij het naar binnen stappen nog even een keer naar de vrouw en dochter gekeken en ja, ze stonden nog te kijken en lachen.

Dus ik weer een stapje achter uit gedaan, met een hand mijn rok een stuk opgebeurd en dat werd door de vrouw beloond met een :thumright:.
Het contact was gemaakt en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt en we hebben even leuk staan kwebbelen.
Ik kreeg een compliment voor mijn gekozen rok, panty en laarzen, zij vond dit mooi op elkaar afgestemd.

Rob

Dit was de outfit:
Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Zo kan het ook.....

Bericht door WesleyN »

Lachen is leuk. Ik lach altijd mee. Heerlijk... dan kan je samen lachen. Ik heb dit soort situaties ook wel gehad. Als je dan een fijn gesprek daarna krijgt, is het helemaal geslaagd.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Zo kan het ook.....

Bericht door RokkenRob »

Geslaagd was het zeer zeker, want de vrouw kon blijkbaar maar niet genoeg van mij krijgen. :oops:
Ik ging naar binnen en moet dan eerst nog langs een paar grote ramen lopen voordat ik uit zicht geraakt, maar ze is wel zo lang blijven staan kijken en zwaaien.
Tijdens het babbeltje heb ik haar verteld dat ik vaak iedere maandagochtend rond deze tijd daar ben voor de boodschappen en uieraard het bestaan van de rokken/panty fora. ;)

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Zo kan het ook.....

Bericht door Redhawkje »

Outfit vandaag.

Afbeelding

Ja erg roze en paars enzo. :mrgreen:
Marica
Plaats reactie