Carnaval Aalst

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Carnaval Aalst

Bericht door musa »

Leuke dag gehad ,kaki rok licht gerafeld onderaan ,zwarte panty,blauwe pruik en muts om alles een beetje bij elkaar te houden (veel wind)
Jammer dat de foto zo donker was.
De rok is iets langer op de foto maar ik rol hem boven een beetje op zodat hij iets korter past.

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Carnaval Aalst

Bericht door WesleyN »

Waar carnaval goed voor kan zijn... Weer in Aalst? Leuke pruik overigens.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Carnaval Aalst

Bericht door mrcsk »

Als ik dat geweten hat ik ook afgekomen. Dat is niet ver van mij.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Carnaval Aalst

Bericht door Remko »

Ook hier volop carnaval. Met lederlook rok grijze panty enkellaarsje met 8cm hak en een kleurrijke blouse boodschappen doen. Hilarisch gewoon :D
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Carnaval Aalst

Bericht door musa »

WesleyN schreef: 12 feb 2018 15:18 Waar carnaval goed voor kan zijn... Weer in Aalst? Leuke pruik overigens.
Het weer was frisjes en er stond wind maar het is lang droog gebleven tot 18.00 dan kwam een hevige hagelstorm roet in het eten gooien,ik heb daarna de trein genomen richting home...200 andere hadden juist hetzelfde gedacht...volle trein maar ik had een goede zitplaats :D :P
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Carnaval Aalst

Bericht door WesleyN »

Haha... ik was een aantal jaar geleden in Leuven tijdens carnaval. Er was een carnavalsoptocht... Dat had ik wel aan mij voorbij laten gaan. Maar ik was mijn oplader van mijn mobiel vergeten. En ik had dus een nieuwe gekocht. Vraagt die man of ik voor de carnaval kwam. Ja zo kan je ook denken als je een rok draagt. Maar dat was niet zo. Ik zei dat, dat toevallig was. En dat was ook zo. Ik hoef me niet verschuilen achter carnaval. Maar dat doen jullie ook niet. Jullie maken er gewoon gebruik van. Zou ik ook doen...

Ik ben toen wel naar de film geweest. Dat was eigenlijk best wel tof. En zeker ook leuk hoe een Vlaming even verderop negatief over die Hollanders zat te vertellen. Daar geniet ik van als Rotterdammer zijnde. Hij had niet in de gaten dat er elders in de zaal een Hollander zat.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie