Shoppen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Shoppen

Bericht door RokkenRob »

Vorige week zaterdag, 27 oktober, zag ik dat op mijn Facebook pagina een volger had. Bij verdere inspectie bleek het om een vrouw te gaan, die eigenaresse is van een (dames) kledingwinkel in Surhuisterveen, een dorp paar km verderop, waar wij een paar keer per jaar heen gaan om te shoppen.

Afgelopen donderdag kreeg Petra het weer eens op de heupen en die wou even gaan kijken in Surhuisterveen voor wat leuks voor mij bij Miller & Monroe. Dus ik gelijk: als we toch gaan, dan wil ik ook even bij mijn mysterieuze volger gluren. De medewerkster (Tineke) had al gauw in smiezen wat ze mij moest aansmeren. :wink: Ik ben hier geslaagd voor een pullover, hemdshirt en een lang vest. Ik had ook nog een leuk rokje gezien, maar ben zo stom geweest om deze niet te passen. :roll: :roll: :roll:

Dus aan Petra gevraagd om er een tweetal foto's te maken van de nieuwigheden, zodat ik zelf ook op m'n gemak even terug kon kijken wat ik mooier zou vinden, het vest open of dicht. Komt Tineke om de bocht schuiven met: ik wil ook op de foto, dus daar ook maar gehoor aan gegeven. :cry: Het verschil in kwaliteit van de foto's is duidelijk te zien en de overige foto's zijn de volgende dag thuis genomen.

Twee dames moesten het naadje van de kous weten van mijn panty, dus eerst maar even verteld dat het een naadloze panty betreft. :wink: Het is de Falke pure matt 50 in de kleur Teal. Na het uitgezochte afgerekend te hebben zijn we nog even bij M&M geweest en heb daar ook nog wat gevonden.

Gistermiddag het één en ander op Facebook gezet en dat heb ik geweten. :cry: Al gauw kreeg ik een vriendschapsverzoek en werd dit op haar Facebook pagina gedeeld. Helaas ben ik hier het spoor bijster geraakt, want kreeg de ene leuk na de andere en zelfs een aantal bijzonder leuke en positieve reacties. Dus Rokmanzen en/of Pantymiepen, gooi de broek maar in de kliko en ga lekker in rok en panty rond hobbelen. :oops: :lol: Stop met jezelf nog langer te folteren door een broek te blijven dragen. :mrgreen:

Rob

Oeps, wel de foto's bijvoegen. :oops: :lol:

Bij Mathilda Fashion:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij Miller & Moroe:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Shoppen

Bericht door Remko »

Het zijn gewaagde combinaties. Het belangrijkste is dat je er prettig bij voelt.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Shoppen

Bericht door RokkenRob »

Gewaagd valt nog veel mee, het moet alleen gecombineerd worden met de juiste rok en panty. ;)
Maar dat is het nadeel als je gaat shoppen in een fysieke winkel, hier zie ja alleen alles met wat je op dat moment aan hebt.
Het voordeel van shoppen in een fysieke winkel is dat je gelijk ziet wat je koopt en kunt passen.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Shoppen

Bericht door RokkenRob »

In de tussentijd toch weer wezen shoppen en in Surhuisterveen een leuk winkeltje gevonden in dameskleding en ook nog leuke dames.
De dames vonden het maar wat vreemd dat er een vent kwam shoppen voor kleding, maar aan de andere kant ook zeer spannend. ;)
Ondertussen al een paar outfit weg gehaald hier en moest de eigenaresse en een medewerkster met mij op de foto. :o :o :o

Rob

Foto 1 is Mathilda, de eigenaresse en op foto 2 is Tineke.

Afbeelding

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Shoppen

Bericht door WesleyN »

Er zijn genoeg vrouwen die je heel interessant vinden wanneer je als man een rok gaat dragen. Ik denk dat je kracht is dat je gewoon jezelf blijft. Dat zien mensen direct aan je.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Shoppen

Bericht door RokkenRob »

Met dit bijzonder vrouwelijk weer krijg je weleens last van verveling en ga je dingen bedenken, die je anders niet bedenkt.
Wat dan het resultaat wordt, ach een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :wink:

Rob

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Shoppen

Bericht door Redhawkje »

Leuke combinatie Rob! 8-)

typo's herstelt :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Redhawkje op 16 mar 2019 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Marica
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Shoppen

Bericht door RokkenRob »

Marica,

Ik heb nog 2 herenoverhemden met korte mouw en 3 t-shirts, de overige kleding komt bij de "buurvrouw" vandaan. ;)
Dus maar eens aan het rommelen en stoeien met met die zooi en dan blijkt dat er best wel het één en ander mogelijk is. :mrgreen:
En gistermiddag gelijk even wat accessoires gekocht om de outfits wat op te pimpen.

Rob

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Shoppen

Bericht door Redhawkje »

Die linker is mooi. Ik hou van die kleur.
Marica
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Shoppen

Bericht door RokkenRob »

Dan moet je even gaan snuffelen bij Scapino, zijn ook nog eens afgeprijsd.
Sommigen voor maar 3euri's.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie