Heb ik wat gemist ?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Heb ik wat gemist ?

Bericht door wimjansma »

Volgens mij was onze site een tijdje uit de lucht. Ik kreeg alleen maar verklaringen, dat wij mannen met rok niet meer bestonden.
Maar dat is onjuist !
Ik draag nog steeds graag een rokje en ik besta nog steeds.
Wat ging er mis. Wat was loos ?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door beachlion »

Je hebt weinig gemist. Het seizoen liep al een beetje op z'n end.
Er was een technisch probleempje met de software. Jouw en onze SQL was in de war. Maar de heren technici hebben het na enkele maanden keurig opgelost.

SQL staat voor Structured Query Language en is een programma voor database management. De berichten op het forum worden er mee gerund. De website zelf was wel beschikbaar maar de berichten en foto's niet. Maar nu draait alles weer als vanouds, misschien zelfs wel beter.
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door DiKo »

Hallo beachlion.

Je schreef "Maar nu draait alles weer als vanouds".....
Bij mij doen de foto's het nog steeds niet.
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door mrcsk »

Bij mij gaat de foto's ook nog niet .
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door beachlion »

Inderdaad, de foto's zijn nog niet allemaal zichtbaar. Een kleine test laat zien dat 1 op de 3 of foto's zichtbaar zijn. Er valt dus nog wat te sleutelen. Als ik me het goed herinner was de beheerder daar nog mee bezig,
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door Wiha »

Klopt, met de foto's ben ik nog bezig. Forum is gelukkig weer gereed. Ben al meer dan een jaar bezig met een nieuwbouw woning en dat vergt veel tijd. Vandaar ook wat minder tijd van mijn kant voor de site. Draag nog wel net zoveel een rok als daarvoor :) Gelukkig.... Er komt nu een wat rustiger periode aan begin dit jaar en probeer daarin de foto site ook weer up to date te krijgen.

Iedereen een goed uiteinde gewenst en veel rok plezier in het nieuw jaar!!!
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door Redhawkje »

Ik miste jullie al.

Ik ben blij dat het forum weer een soort up and running is.
Marica
Beerke
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2019 19:22

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door Beerke »

Hallo beste vrienden rok dragers
Ik draag iedere dag mijn rokken en jurken ik kan gewoon niet meer zonder denken en ik wel te verstaan volledig hetero ben draag ik ook dag in dag uit sport bh's en ook mij panty's voel er mij gewoon geweldig in en heb ook meer lust ceder ik dit draag gewoon geweldig
GR en tot het volgende BJ Beerke
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Heb ik wat gemist ?

Bericht door WesleyN »

Welkom Beerke.

Wij begrijpen wel dat je graag rokken draagt. Als je naar verschillende foto's van ons kijkt zie je dat je met allemaal verschillende mensen ziet met verschillende smaken. De redenen en drijfveren van ons varieert ook. Als je bij je zelf al merkt, heeft het dragen van een rok helemaal niets met geaardheid te maken. Dus eigenlijk is de mededeling dat je hetero bent overbodig. Daar gaan we gewoon van uit, omdat de meeste mensen hetero zijn. Er is een locatie op dit forum waar je je kan voorstellen (Wie ben ik). Maar leuk dat je deel aan ons forum wilt deelnemen. Het lijkt ons leuk wat jouw beweegredenen zijn om rokken te dragen en wat je ervaringen zijn.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie