Breda

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Breda

Bericht door Remko »

Vanavond hebben we met vrienden van ons gegeten in breda bij het zusje. Normaal gesproken ga ik in de omgeving niet zo snel in rok naar buiten ivm mijn bedrijf. Vandaag was het echter zo warm dat ik besloten heb de rok aan te houden en daarmee naar breda te gaan. Het blijft toch altijd wel een beetje spannend maar ook leuk. Vooral de reacties van sommige mensen waarbij de oogbollen net niet uit de oogkassen tuimelen.
Volgende week zitten we in het uiterste puntje van Limburg genaamd epen. Wellicht dat de rok daar ook weer uit de tas komt voor een heerlijke wandeling buiten.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Breda

Bericht door Redhawkje »

De mensen, en vooral de mannen weten niet wat ze missen.
Marica
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Breda

Bericht door RokkenRob »

Ik weet wel dat ik de broek nog steeds niet mis. ;) :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Breda

Bericht door WesleyN »

Vooral is vooral de thuisomgeving die het rokkendragen belemmert. Maar toch vind ik soms de mogelijkheid om een rok te dragen. Afgelopen zondag en afgelopen woensdag naar en terug van de sauna. Niemand reageert. En 's avonds laat met de metro terug. Toch heel druk. Maar de bus naar huis was weer heel rustig. Ik kwam na twaalven thuis. Ik verwachtte dat de kinderen bij mij in de buurt toch aan het slapen waren. Want ik heb toch liever niet dat kinderen in de buurt mij zo zien, vanwege mij dochter, terwijl het haar ook weer niet interesseert wat mensen over mij denken.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Breda

Bericht door Remko »

Dan ben ik niet de enigste die daar zo over denkt! Verder weg gaat het mij vaak makkelijker af als dicht bij.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Breda

Bericht door Jos »

Leuk Remko, dat jullie in Epen zijn deze week.

Als je het leuk vindt, kunnen we wel wat afspreken.
Ik woon in Heerlen en kan wel even ullie kant op komen. Andersom kan ook natuurlijk, want jullie zijn bij mij ook van harte welkom.
Als je interesse hebt, laat even iets weten via PB en dan geef ik je mijn telefoonnummer.
Donderdag is mijn vrije dag, maar deze is helaas al volgeboekt tot ca 15 uur deze week.

Zoals je wel zult weten, loop in mijn vrije tijd altijd in rok :D
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Breda

Bericht door Remko »

Hoi Jos.

Zal lastig worden dan. Wij zij hier tot en met woensdag en dan gaan we weer richting huis.
Aangezien we thuis ook volop aan het verbouwen zijn kunnen we niet langer blijven, anders had ik dat mischien wel overwogen.
Dat je graag in rok loopt dat wist ik al ;).
Wellicht dat we elkaar nog wel eens tegenkomen.

Gr remko
Plaats reactie