In rok naar buiten.

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

In rok naar buiten.

Bericht door Remko »

Ondanks ik toch al vrij vaak in rok te vinden ben vind ik het naar buiten gaan ermee nog steeds wel lastig. Je ziet er netjes uit en eigenlijk niks op aan te merken en met het warme weer zeker heerlijk.
Zijn er meerdere die dit ervaren of kunnen jullie de gedachten dusdanig opzij zetten dat je maling heb aan alles en iedereen?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: In rok naar buiten.

Bericht door RokkenRob »

Remco,

De laatste zin is voor mij van toepassing en heb schijt aan wat een ander ervan vind.
Ik heb het lekker naar m'n zin in mijn rokken en met dit weer jurken.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Redhawkje »

RokkenRob schreef: 10 aug 2020 08:35 Remco,

De laatste zin is voor mij van toepassing en heb schijt aan wat een ander ervan vind.
Ik heb het lekker naar m'n zin in mijn rokken en met dit weer jurken.

Rob
Zo is het maar net Rob
Marica
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Emily »

Hoi Remko,

Ook bij mij is die laatste zin van toepassing, eenmaal weg dan ben ik die twijfel weer snel vergeten.. 😊
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Rik »

Het laatste jaar heb ik eigenlijk bijna nooit nog iets anders gedragen dan rokken (5 cm boven de knie), in denim, zwart of khaki. Zowel voor boodschappen, wandelingen met de hond, uit eten gaan, naar de tandarts en naar de huisdokter. Soms eens een verwonderde blik, soms een glimlach maar meestal geen enkele reactie. Ik was in het begin ook wat onzeker maar die twijfel was in heel korte tijd verdwenen. Gedraag je zoals je gewoonlijk doet, trek geen extra aandacht en denk niet te veel na. Geniet gewoon van het luchtige gevoel ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Kortrokje »

Ik draag bijna niks anders dan rokken en jurken... Het voelt goed, het voelt vrij...
07/03/2019 is voor mij een mijlpaal, toen ben ik voor de eerste keer winkelen gegaan in jeansrok... En sindsdien is het altijd rokken en kleedjes/jurken...
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 20 aug 2020 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 19 aug 2020 14:16 Ik draag bijna niks anders dan rokken en jurken... Het voelt goed, het voelt vrij...
07/03/1919 is voor mij een mijlpaal, toen ben ik voor de eerste keer winkelen gegaan in jeansrok... En sindsdien is het altijd rokken en kleedjes/jurken...
:o ik hoop dat je 07/03/2019 bedoelt :lol: :lol: :lol:
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: In rok naar buiten.

Bericht door Kortrokje »

Ja inderdaad 2019..😂🤪😜🥴
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
guido
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:24

Re: In rok naar buiten.

Bericht door guido »

Hoi,

Een paar weken geleden ben ik op de fiets naar de manicure geweest, gekleed in een korte rok, panty en pumps .
Ik heb geen reacties gehad van omstanders, alleen van de manicure zelf die deze foto's heeft gemaakt.

Vandaag heb ik deze rode pumps gekocht en een zwarte midi rok en zwarte jurk besteld.
Bijlagen
handen2.jpg
rode pumps.jpg
rode pumps.jpg (3.82 KiB) 11622 keer bekeken
ik.jpg
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: In rok naar buiten.

Bericht door DiKo »

Halo Guido.

Keurig verzorgde handen!
Wat zullen die rode schoenen mooi staan bij de rok en shirt op de derde foto.
Plaats reactie